expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sunday, December 26, 2010

Kalimah ALLAH di atas genangan air!!

Salam.. Aku baru je terima satu emel berantai. Seperti biasa tujuan memforwardkan benda ini adalah untuk dapat rezeki dan sebagainya. (Dah jadi macam khurafat pun ada) Tapi bagi aku, emel ini emel yang baik. So aku jadikan sebagai info yang amat berguna bagi menunjukkan keagungan Allah s.w.t yang menciptakan alam yang penuh 1001 rahsia ini. Ayat daripada emel ni aku translate ke Bahasa Melayu yang lebih mudah difahami sebab emel ni diforward daripada seorang Muslim dari Indonesia. Mungkin ini sebahagian keajaiban ciptaan Allah yang membuktikan kekuasaan Allah s.w.t sebagai pencipta alam ini.. Wallahualam..

Tulisan ALLAH di atas genangan air di Bekasi Timur, Indonesia!!!

ALLAHUAKBAR.....ALLAHUAKBAR........ALLAHUAKBAR 

Dari handphone seorang hamba Allah bernama Zulherman secara tak sengaja sewaktu berjalan telah melihat genangan air berbentuk kalimah ALLAH s.w.t... Subhanallah ......... 

LOKASI: 
Antara Cikarang - Tol Bekasi Timur , Jalan Utama / pinggir jalan Kalimalang di Indonesia. Allahu Akbar ! 

Fw Tulisan ALLAH diatas genang.jpgFw Tulisan ALLAH diatas genang1.jpg

Fw Tulisan ALLAH diatas genang2.jpgFw  Tulisan ALLAH diatas  genang3.jpg

SENTIASA LAH INGAT PADA ALLAH SWT...SETIAP SAAT, SETIAP DETIK....SUBHANALLAH!!!!!

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...