Siapa tahu cara nak pakai shawl gaya camni?

Salam semua..:) Korang pernah tengok tak orang pakai shawl macam gambar kat bawah ni?



Sukanya tengok dorang pakai.. Tapi sampai sekarang aku tak tahu/tak pandai/ tak jumpa cara sebenar nak pakai shawl camni. huhu.. 

Aku sangat suka sebab dia macam terletak camtu je atas kepala ala-ala pakai sweater yang ada cap tu. Stylo but still comel gitew.. huhu. Lain daripada yang lain! Aku try-try wat sendiri tapi tak menjadi. Macam pelik je aku lilit-lilit. hehe.

Kalau korang semua tahu cara-cara nak pakai shawl camni, share lah ngan aku. Kalau ada tutorial, video atau gambar kaedah pemakaiannya lagi bagus!: Tolonglah ye.. huhu...


Cik Mesya : Tengah obses membeli and memakai shawl sekarang nih! huhu..

Comments

  1. ade video tutorial kat youtube.cuba cari.

    ReplyDelete
  2. Naddy: huhu malas nak cari sbnrnye.:p server sy slow, lmbt nak loading video dlm youtube. takpe, nnt sy cari pelan2..:)thanks..

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Popular Posts