expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, March 29, 2011

Siapa tahu cara nak pakai shawl gaya camni?

Salam semua..:) Korang pernah tengok tak orang pakai shawl macam gambar kat bawah ni?



Sukanya tengok dorang pakai.. Tapi sampai sekarang aku tak tahu/tak pandai/ tak jumpa cara sebenar nak pakai shawl camni. huhu.. 

Aku sangat suka sebab dia macam terletak camtu je atas kepala ala-ala pakai sweater yang ada cap tu. Stylo but still comel gitew.. huhu. Lain daripada yang lain! Aku try-try wat sendiri tapi tak menjadi. Macam pelik je aku lilit-lilit. hehe.

Kalau korang semua tahu cara-cara nak pakai shawl camni, share lah ngan aku. Kalau ada tutorial, video atau gambar kaedah pemakaiannya lagi bagus!: Tolonglah ye.. huhu...


Cik Mesya : Tengah obses membeli and memakai shawl sekarang nih! huhu..

2 comments :

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said... Reply To This Comment

ade video tutorial kat youtube.cuba cari.

~SyAhIrAh~ said... Reply To This Comment

Naddy: huhu malas nak cari sbnrnye.:p server sy slow, lmbt nak loading video dlm youtube. takpe, nnt sy cari pelan2..:)thanks..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...