expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, April 5, 2011

Lawaklah video nih!!;D:D:D:D

Pagi-pagi tengok video ni buat aku ketawa! hehehe.. Lawak tul. Pandai dan kreatif orang yang buat sarikata video ni. Cuba korang tengok.. Gerenti ketawa! hehe..


Kalau dah tengok, buatlah kesimpulan sendiri k. Beginikah keadaan kerajaan Malaysia? huhu.. Tiap orang ada pandangan masing-masing.. Pape pun semoga Allah melindungi DSAI dan keluarga daripada penganiayaan manusia. :) InsyaAllah kebenaran dan keadilan pasti akan menang!=)


Cik Mesya : Kalau tengok berita kat TV, semuanya dia yang betul. Takde salah langsung. Macam baby yang baru lahir tiada secalit dosa pun. Orang lain semua salah dan tak dapat nak bersuara. Habis minda rakyat dikuasainya.. Yang mana percaya, kasihan sungguh. So, jangan tengok TV ya kalau iman korang tak kuat dengan godaan pimpinan duniawi semata-mata. huhu..

1 comment :

mALd!EyA said... Reply To This Comment

haha..klaka laaa..spe la yg kreatif sgt produce lawak cmni..haha..

wallahua'lam la pasal video tuhh...
mcm2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...