Lawaklah video nih!!;D:D:D:D

Pagi-pagi tengok video ni buat aku ketawa! hehehe.. Lawak tul. Pandai dan kreatif orang yang buat sarikata video ni. Cuba korang tengok.. Gerenti ketawa! hehe..


Kalau dah tengok, buatlah kesimpulan sendiri k. Beginikah keadaan kerajaan Malaysia? huhu.. Tiap orang ada pandangan masing-masing.. Pape pun semoga Allah melindungi DSAI dan keluarga daripada penganiayaan manusia. :) InsyaAllah kebenaran dan keadilan pasti akan menang!=)


Cik Mesya : Kalau tengok berita kat TV, semuanya dia yang betul. Takde salah langsung. Macam baby yang baru lahir tiada secalit dosa pun. Orang lain semua salah dan tak dapat nak bersuara. Habis minda rakyat dikuasainya.. Yang mana percaya, kasihan sungguh. So, jangan tengok TV ya kalau iman korang tak kuat dengan godaan pimpinan duniawi semata-mata. huhu..

Comments

  1. haha..klaka laaa..spe la yg kreatif sgt produce lawak cmni..haha..

    wallahua'lam la pasal video tuhh...
    mcm2..

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Popular Posts