expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, May 3, 2011

Reaksi syaitan jika kita membaca Al-Quran

Al-Quran merupakan kitab terulung di dunia yang menjadi panduan buat umat Islam tak kira di mana sahaja. Tapi sekarang ramai yang malas hendak mengamalkan ayat-ayat suci Al-Quran. Nak membaca 1 muka surat pun dah jadi satu kepayahan buat kebanyakan umat Islam di era kini. Korang tahu tak apa terjadi kepada syaitan apabila manusia membaca Al-Quran? Jom review apa yang berlaku.. (Ni bukan lawak ya..)


1) Ketika anda membawa Al-Quran, respon syaitan ialah biasa-biasa saja…tengok je..
2) Ketika anda membukanya, syaitan mulai curiga.
3) Ketika anda membacanya, dia resah dan gelisah.
4) Ketika anda memahaminya, dia mula terkejang-kejang.
5) Ketika anda mengamalkan Al-Quran dalam kehidupan setiap hari. Dia stroke. …………!

Teruskan membaca Al-Quran dan mengamalkannya agar syaitan terus stroke .
Ketika anda ingin menyebarkan pesanan ini, syaitan pun mencegahnya. 
Syaitan kata “Jangan SEBARKAN, kerana ia tidak penting langsung !”
SEBAR-SEBARKANLAH~~ Jangan dengar bisikan syaitan.

Wallahualam..



Cik Misya : Sehari dapat baca 1 Ain pun jadilah.. Membaca Quran memang ubat paling mujarab sebagai penenang jiwa jika ditimpa masalah atau berada dalam tekanan. Cubalah..:)

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...