Padah hina Malaysia, Garuda patah sayap!! Kenyang Harimau! Hehe..

Hari ni rakyat Malaysia tersenyum gembira meraikan kemenangan Harimau Malaya melawan Sang Garuda untuk Sukan Sea malam tadi. Aku pun turut merasai keceriannya!! huhu.. Syukur Alhamdulillah.. Lagenda Harimau berjaya membuktikan Garuda hanyalah mitos! huhu.. Actually beberapa hari ni memang geram ngan provokasi rakyat Indonesia terhadap Malaysia. Pasal bola pun ko nak menghina tanahair aku yang tercinta ni. Rakyat dia beribu-ribu cari rezeki kat sini, tak bersyukur langsung. Tapi dah kalah tu pun ada juga provokasi dorang ni. Biasalah tak puas hati... Walaupun aku ada berketurunan minang dari sana tak bermaknalah aku sokong dengan sikap dan tindakan dorang. Gi bakar bendera Malaysia, nak Ganyang Malaysia bagai! Takde benda lain kan? Huhu..




Yang penting Malaysia menang!!!=)




Cik Misya : Tahniah player Malaysia.. Khairul Fahmi tetap di hati! hehe...

Comments

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Popular Posts