expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, November 22, 2011

Padah hina Malaysia, Garuda patah sayap!! Kenyang Harimau! Hehe..

Hari ni rakyat Malaysia tersenyum gembira meraikan kemenangan Harimau Malaya melawan Sang Garuda untuk Sukan Sea malam tadi. Aku pun turut merasai keceriannya!! huhu.. Syukur Alhamdulillah.. Lagenda Harimau berjaya membuktikan Garuda hanyalah mitos! huhu.. Actually beberapa hari ni memang geram ngan provokasi rakyat Indonesia terhadap Malaysia. Pasal bola pun ko nak menghina tanahair aku yang tercinta ni. Rakyat dia beribu-ribu cari rezeki kat sini, tak bersyukur langsung. Tapi dah kalah tu pun ada juga provokasi dorang ni. Biasalah tak puas hati... Walaupun aku ada berketurunan minang dari sana tak bermaknalah aku sokong dengan sikap dan tindakan dorang. Gi bakar bendera Malaysia, nak Ganyang Malaysia bagai! Takde benda lain kan? Huhu..




Yang penting Malaysia menang!!!=)




Cik Misya : Tahniah player Malaysia.. Khairul Fahmi tetap di hati! hehe...

2 comments :

Asyikin said... Reply To This Comment

tahniah malaysia :)

Cik Albab said... Reply To This Comment

Setuju! itulah dikatakan satu balasan atau karma (dlm istilah hindu). huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...