expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, January 31, 2012

Saksikan saya dalam iklan Promo Maulidur Rasul di TV9!!

Assalamualaikum semua..Tak lama lagi kita akan menyambut Hari Keputeraan Nabi Muhammad s.a.w yang kita kasihi. Ingat lagi entri sebelum ni tentang Saya Berlakon Dalam Iklan TV9? Alhamdulillah iklan tersebut telah siap dan telah pun disiarkan di TV9 "Dekat di Hati"..=) Thanks to my friend, Razy from Media Prima who invited me as one of the talent for this promo video shoot.

So, saya kongsikan dengan anda video promo tersebut.=)


Terima kasih kerana sudi menonton promo ni. Simple je kan? Tapi tetap memberi makna.:) Mana-mana yang tak perasan wajah saya dalam iklan ni, boleh tengok minit mana gambar saya keluar. hehe..








Me with Faezah (from Media Prima).. Salah satu sifat terpuji Rasulullah, Bertawakkal kepada Allah..

Marilah kita sama-sama menghayati sifat-sifat terpuji Nabi Muhammad s.a.w sempena Maulidur Rasul yang bakal tiba.. 

Special thanks to crew dan TV9.. =)

InsyaAllah if ada rezeki, jemputlah lagi..~_^


Cik Misya : Walau diduga dengan pelbagai cabaran, akan ku tempuhi dengan penuh kesabaran dan keazaman sebagaimana ketabahan Rasulullah menghadapi pelbagai dugaan dan cabaran dalam memperjuangkan agama Islam. InsyaAllah..

5 comments :

Ct_hAjAr said... Reply To This Comment

la..ekau ker aimi..ngat sape la..anyway, congrats dear dah berjinak ngan iklan pulak skrg nie..bagus2..perkembangan yang baik..keep it up girl!

~AiMi SyAhiRAh~ said... Reply To This Comment

@ct hajar : hehe tak cam aq ek? thanks..=)

razy san™® said... Reply To This Comment

ehem2... ooo akak ni ke yg blakon tu..nak sign...wakakaka..

~AiMi SyAhiRAh~ said... Reply To This Comment

perli aku ye razy.. takpe2.. haha..;p

Sue-Rya Qistina said... Reply To This Comment

patutlah mcm kenal je bila tgk iklan kt tv9 aritu. cik misya kita ni rupanye. hehehe. comel2 :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...