expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Friday, August 10, 2012

Ustaz Don dah nak kahwin!!

Syukran.. Syukran.. Syukran.. Tahniah buat Ustaz Don dan bakal isterinya Husna yang bakal mendirikan rumah tangga tak lama lagi. Tak percaya? Cer tengok..

COmel je kad jemputan kahwin dorang kan? huhu.. Dikongsi oleh seorang blogger... http://www.kakibising.com/2012/08/kad-kahwin-ustaz-don-daniyal-comel.html

Cuma tak dinyatakan pula bila tarikhnya. Pape pun saya doakan semuanya berjalan dengan baik untuk Ustaz Don dan Selamat Pengantin Baru in advanced! huhu.. 



Cik Misya : Nak buat kad kawin berharga 20 sen, boleh?

2 comments :

Nurmujahidah Ismail said... Reply To This Comment

alamak,,.,, rasa mcam nak buat jugak entry ni,, tapi,,, tunggu dapt tarikh dulu le,, hehe

~AiMi SyAhiRAh~ said... Reply To This Comment

:) @Nurmujahidah Ismail

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...