expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, September 13, 2012

Menu yang sesuai dan berkhasiat untuk sarapan pagi.

Salam dan selamat pagi semua. Dah breakfast? Huhu. Saya tengah breakfast! Ahaks.. Gedik tu pun nak bagitau.:-P kebetulan hari ni ada seminar di Pejabat Kesihatan Putrajaya. So dapatlah menikmati breakfast free. Hehe.

Buat korang yang belum sarapan tu, jom tengok panduan bergambar ni supaya korang tahu menu apa yang sesuai diambil setiap pagi. Makan secara sihat ok!:-)



Yang gambar lagi satu ni, itulah breakfast saya. Nasi goreng, secawan teh o dan sehiris betik. Alhamdulillah rezeki.



Cik Misya: Makan free.



8 comments :

:: Mrs.Eady :: said... Reply To This Comment

nice ~

Yana Aina said... Reply To This Comment

selamat menjamu selera ^^

Azriff Aziz said... Reply To This Comment

..lapar la pulak masuk sini. emmm. upload skit cik misya hehehehehe

┐('⌣'┐) (┌'⌣')┌ said... Reply To This Comment

nasi grg nampak sedap lama dah x makan nasi rindu kt nasi he he

hasrul hassan said... Reply To This Comment

As-Salam. ALaaaaahai ..janganlah sedih tak disenaraikan pada entri tu ... sebenarnya dah dimasukkan ke dalam bloglist di tepi tu ... check ye ...:)

~AiMi SyAhiRAh~ said... Reply To This Comment

@Azriff Aziz hehe mehla makan!;)

~AiMi SyAhiRAh~ said... Reply To This Comment

@┐('⌣'┐) (┌'⌣')┌ Diet ke sayang?;)

Nur Haziqah Rahmat said... Reply To This Comment

cantik nyeeee blog Kak Aimi Syahirah ni~ heheh.. thum up sikit...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...