Menu yang sesuai dan berkhasiat untuk sarapan pagi.

Salam dan selamat pagi semua. Dah breakfast? Huhu. Saya tengah breakfast! Ahaks.. Gedik tu pun nak bagitau.:-P kebetulan hari ni ada seminar di Pejabat Kesihatan Putrajaya. So dapatlah menikmati breakfast free. Hehe.

Buat korang yang belum sarapan tu, jom tengok panduan bergambar ni supaya korang tahu menu apa yang sesuai diambil setiap pagi. Makan secara sihat ok!:-)



Yang gambar lagi satu ni, itulah breakfast saya. Nasi goreng, secawan teh o dan sehiris betik. Alhamdulillah rezeki.



Cik Misya: Makan free.



Comments

  1. ..lapar la pulak masuk sini. emmm. upload skit cik misya hehehehehe

    ReplyDelete
  2. nasi grg nampak sedap lama dah x makan nasi rindu kt nasi he he

    ReplyDelete
  3. As-Salam. ALaaaaahai ..janganlah sedih tak disenaraikan pada entri tu ... sebenarnya dah dimasukkan ke dalam bloglist di tepi tu ... check ye ...:)

    ReplyDelete
  4. cantik nyeeee blog Kak Aimi Syahirah ni~ heheh.. thum up sikit...

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Popular Posts