expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, September 4, 2012

Peminat Farid Kamil jangan menangis! Sebab dah jadi tunangan Diana Danielle.;)

Salam pertunangan buat selebriti popular Farid kamil dan Diana Danielle! Owh senyap-senyap je bertunang ya.:) Huhu tapi memang betul la. Pertunangan tak perlu dihebah-hebahkan sangat. Yang penting ijab qabul nya nanti. Selamat Bertunang buat pasangan hot ni! 

Dah 3 tahun dorang bercinta dan akhirnya mengikat tali pertunangan pada Ahad lalu. Cerita selanjutnya boleh klik SINI.



So, buat para peminat Farid Kamil hero Malaya ni jangan sedih-sedih k! Especially to my cousin yang dok minat giler ngan FK. Sampai termimpi-mimpi minah tu. Huhu.. Doakan yang terbaik untuk dorang itu lebih afdal. Tak gitu?;) Sama cantik sama padan. Didoakan mereka berbahagia hingga ke jinjang pelamin dan ke akhir hayat.. Amin..:)



Cik Misya : Minat Fahrin Ahmad & Adi Putra.


5 comments :

Azriff Aziz said... Reply To This Comment

perghhh..FK dah tunang, ramai gadis2 menyembunyikan kata2 silu dari hatinya, sebab nak kata kuat2 nanti orang dengar.hehehe

cik misya: kaki artis jugak.hehehe

NugRuL SakuRa said... Reply To This Comment

salam....

wahh dah bertunang rupanyer... tahniah FK & DD

p/s : xnampak tulisan, knpe font kaler itam...ya allah sakitnye mata nak bace...kene highlightkan dlu bru leh bace...huhuhu

~AiMi SyAhiRAh~ said... Reply To This Comment

@Azriff Aziz Huhu takdela.. Minat gitu-gitu je.:)

~AiMi SyAhiRAh~ said... Reply To This Comment

@NugRuL SakuRa Memangla kaler hitam sebab backgroundnya light pink.. Kalau tak nampak juga, bak kata p.ramlee... Ahaks...;))

NugRuL SakuRa said... Reply To This Comment

hehehhehe...loading slow bbtuh lambat noo nak kuar background light pink tuh...kehkehkeh... sbb memula kuar bground pink hitam yg kat blakang tuh....hahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...