Peminat Farid Kamil jangan menangis! Sebab dah jadi tunangan Diana Danielle.;)

Salam pertunangan buat selebriti popular Farid kamil dan Diana Danielle! Owh senyap-senyap je bertunang ya.:) Huhu tapi memang betul la. Pertunangan tak perlu dihebah-hebahkan sangat. Yang penting ijab qabul nya nanti. Selamat Bertunang buat pasangan hot ni! 

Dah 3 tahun dorang bercinta dan akhirnya mengikat tali pertunangan pada Ahad lalu. Cerita selanjutnya boleh klik SINI.



So, buat para peminat Farid Kamil hero Malaya ni jangan sedih-sedih k! Especially to my cousin yang dok minat giler ngan FK. Sampai termimpi-mimpi minah tu. Huhu.. Doakan yang terbaik untuk dorang itu lebih afdal. Tak gitu?;) Sama cantik sama padan. Didoakan mereka berbahagia hingga ke jinjang pelamin dan ke akhir hayat.. Amin..:)



Cik Misya : Minat Fahrin Ahmad & Adi Putra.


Comments

  1. perghhh..FK dah tunang, ramai gadis2 menyembunyikan kata2 silu dari hatinya, sebab nak kata kuat2 nanti orang dengar.hehehe

    cik misya: kaki artis jugak.hehehe

    ReplyDelete
  2. salam....

    wahh dah bertunang rupanyer... tahniah FK & DD

    p/s : xnampak tulisan, knpe font kaler itam...ya allah sakitnye mata nak bace...kene highlightkan dlu bru leh bace...huhuhu

    ReplyDelete
  3. @NugRuL SakuRa Memangla kaler hitam sebab backgroundnya light pink.. Kalau tak nampak juga, bak kata p.ramlee... Ahaks...;))

    ReplyDelete
  4. hehehhehe...loading slow bbtuh lambat noo nak kuar background light pink tuh...kehkehkeh... sbb memula kuar bground pink hitam yg kat blakang tuh....hahahah

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Popular Posts