expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, September 18, 2012

Rindu dengan raksasa...

Owh rindunya bila tengok gambar ni....! Watak kanak-kanak dalam filem animasi Monster Inc. iaitu Boo benar-benar wujud! huhu.. Kalau dapat jumpa ni mau saya cubit-cubit pipi dia! Geram sebab terlampau comel!

Really cute!! Comel sesangat! Buat saya rindu nak tonton kartun ni. Monster Inc. sememangnya salah satu kartun feveret saya sejak mula ditayangkan di pawagam. Masa tu tengok melalui VCD cetak rompak je. Ahaks..;) 

Selain karakter Boo yang tersangat comel nih, kartun ni wat saya tak kering gusi sebab watak-watak monster yang dipaparkan kelakar sangat-sangat! Geli hati nengok gelagat dorang. Syabas lah untuk Disney Pixar yang create filem animasi terbaik camni. 

Mike and Sully... 2 sahabat sejati.. 


Geli nengok awek ni.. hehe..


Serius tergelak besar tengok babak monster berbulu ni! Lawak!

Pergh macho giler la monster-monster ni semua! Haha.. Macam superhero..

Owh rindunya nak tengok citer ni. Tapi tula, sekarang nak tengok VCD/DVD kat uma pun takde masa. Kalau ada pun banyak dihabiskan dengan aktiviti lain. Hopefully adalah Monster Inc. Part 2. hehe..



Cik Misya : Suka peluk teddy bear.

9 comments :

nurrul azwa Kassim said... Reply To This Comment

this is my favorite moviee~~~
wahhhh...rindunyaaaaa :)
salam kunjungan balas dari wa dearie!!!

cikji said... Reply To This Comment

comelnya gegirl tuh,mata bulatttt

dtg balas kunjungan

Hanif Redland said... Reply To This Comment

minat katun jgk ke..sma la dgn ambo..hehe..

Mr. Firdaus Windey said... Reply To This Comment

watch this. you gonna love it.
http://www.youtube.com/watch?v=tUl30CDqLFg

lynn kamarul said... Reply To This Comment

sangat comel la adik tu. nak cium skit boleh

Michelle Hopell said... Reply To This Comment

Aimi saya pun suka kartun ni,semua comel2. hee~
dtg balas kunjungan :)

wanie said... Reply To This Comment

serius , comey budak uh :)

Al-Fathcom said... Reply To This Comment

kebetulan saya juga suka sekali dengan film kartun salah satunya filem animasi Monster Inc...

EiFa said... Reply To This Comment

jalan2 sini...wow...cantiknyer blog awak...
follow sini juga...huhu
jom singgah..hee
bg yg ade twitter follow @eifamiyako k...
http://eifathegoodgurl.blogspot.com/2012/09/segmen-jom-tingkatkan-followers-sampai.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...