Rindu dengan raksasa...

Owh rindunya bila tengok gambar ni....! Watak kanak-kanak dalam filem animasi Monster Inc. iaitu Boo benar-benar wujud! huhu.. Kalau dapat jumpa ni mau saya cubit-cubit pipi dia! Geram sebab terlampau comel!

Really cute!! Comel sesangat! Buat saya rindu nak tonton kartun ni. Monster Inc. sememangnya salah satu kartun feveret saya sejak mula ditayangkan di pawagam. Masa tu tengok melalui VCD cetak rompak je. Ahaks..;) 

Selain karakter Boo yang tersangat comel nih, kartun ni wat saya tak kering gusi sebab watak-watak monster yang dipaparkan kelakar sangat-sangat! Geli hati nengok gelagat dorang. Syabas lah untuk Disney Pixar yang create filem animasi terbaik camni. 

Mike and Sully... 2 sahabat sejati.. 


Geli nengok awek ni.. hehe..


Serius tergelak besar tengok babak monster berbulu ni! Lawak!

Pergh macho giler la monster-monster ni semua! Haha.. Macam superhero..

Owh rindunya nak tengok citer ni. Tapi tula, sekarang nak tengok VCD/DVD kat uma pun takde masa. Kalau ada pun banyak dihabiskan dengan aktiviti lain. Hopefully adalah Monster Inc. Part 2. hehe..



Cik Misya : Suka peluk teddy bear.

Comments

  1. this is my favorite moviee~~~
    wahhhh...rindunyaaaaa :)
    salam kunjungan balas dari wa dearie!!!

    ReplyDelete
  2. comelnya gegirl tuh,mata bulatttt

    dtg balas kunjungan

    ReplyDelete
  3. minat katun jgk ke..sma la dgn ambo..hehe..

    ReplyDelete
  4. watch this. you gonna love it.
    http://www.youtube.com/watch?v=tUl30CDqLFg

    ReplyDelete
  5. sangat comel la adik tu. nak cium skit boleh

    ReplyDelete
  6. Aimi saya pun suka kartun ni,semua comel2. hee~
    dtg balas kunjungan :)

    ReplyDelete
  7. kebetulan saya juga suka sekali dengan film kartun salah satunya filem animasi Monster Inc...

    ReplyDelete
  8. jalan2 sini...wow...cantiknyer blog awak...
    follow sini juga...huhu
    jom singgah..hee
    bg yg ade twitter follow @eifamiyako k...
    http://eifathegoodgurl.blogspot.com/2012/09/segmen-jom-tingkatkan-followers-sampai.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Popular Posts