Intai 'baby' saya tengah tidur.;-)

Salam n very good morning guys. Huhu pagi-pagi saja intai-intai my cat, Ciko tido. Alololo geram tengok macam baby! Hehe. Dia memang suka tido camtu. Lagi kita tengok lagi dia menggeliatkan badan dia nak manja-manja. Saje je suh orang bagi perhatian kat dia kan? Huhu




Ciko, saya dah anggap macam anak sendiri. Ala-ala baby gitu. Penghibur di kala duka. Itu la kuasa seekor kucing. Hehe.


Cik Misya: Pelik dengan orang yang tak suka kucing.



Comments

  1. Comelnya ^_^
    Wilma pun suka tengok kucing tidur...
    Dah geram sangat...
    Bangunkan "Manja" kesayangan Wilma...
    Suka tengok dia mengeliat ^_^

    ReplyDelete
  2. coomeel. kite suka kucing jugak sis. hehe. :)

    ReplyDelete
  3. Wahahahaaa....Bila tengok dari dekat.macam muke kucing cik lahhhh..ciko ne jantan ke dear?Kucing cik name die BELLA tp jantan.Mak yang kasi name gugurl..hahahaha

    ReplyDelete
  4. saya juga ada kucin...2 ekor...nakal lagi :)

    ReplyDelete
  5. akak suka kucing tp terpaksa x suka sbb takut bulunya buat baby asma.. dpd anak2 sakit baik mama x yah bela..

    ReplyDelete
  6. wahhh kucing dia putih oren laa. Kalau kat rumah nad semua hitam putih jea

    ReplyDelete
  7. comelnye kucing , tapi kat rumah ta boleh simpan :(

    Dari segmen yg sama..Singgah n follow sekali. :)

    http://faraapis2011.blogspot.com/2012/10/jom-jadie-geng-bui.html

    ReplyDelete
  8. bukan x suka sis... takowt la... tapi tengah cuba mengatasi masalah takowt itu...hu hu hu...

    ReplyDelete
  9. comelnyerr. baby sy dah hilang. x tau p mana x balik2 dah :(

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Popular Posts