Jom Blogwalking Sampai Pengsan

Salam.. Em tadi pening-pening.. Ni terus pengsan la pulak!! Huhu... Memang dasat penangan segmen-segmen blogger sekarang ni. Uols jangan pengsan dulu! Nak pengsan pun jap lagi k. Join segmen INI dulu tau. Tak pun klik je banner untuk join.


Serius memang berpinar mata melihat banner kat atas neh. Ahakss! Jangan mara ye tuan penganjur..;) Masih belum tahap nak pengsan lagi. hehe..

Follower saya sekarang seramai 718 orang. Untuk makluman penganjur i'm your 200th follower!;) Tak caya? Tengok print screen bawah ni. Kira ala-ala bukti pembelian la before join contest. Heh.;p


Caye tak? Huhu.. So jangan lupa follow saya balik tau! Paksa neh! Ahakss...;) Oklah selamat berblogwalking..=)


Cik Misya : Pernah pitam sampai pengsan masa kat sekolah.

Comments

  1. tq join...rajin2 promote eh...klu follower naik mendadak insyaAllah ada hadiah...hehehee..gud luck

    ReplyDelete
  2. dari segmen yang sama http://loverholicrawk91.blogspot.com/2012/10/jom-blogwalking-sampai-pengsan.html
    sy follower awk yg ke 754,jangan lupa visit balik ookay^^^

    ReplyDelete
  3. salam..
    jemput singgah
    http://blogmutiarabiru.blogspot.com/2012/10/segment-jom-blogwalking-sampai-pengsan.html

    ReplyDelete
  4. Saya pun join segmen ni juga. Tolong sokong yaaa. :)
    Done follow you. Hihi. ^^

    http://thefairfight.blogspot.com/2012/10/segmen-1-jom-blogwalking-sampai-pengsan.html

    ReplyDelete
  5. Ffira join jugak. Gud luck :)

    http://athiffira.blogspot.com/2012/10/jom-blogwalking-sampai-pengsan.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Popular Posts