expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday, October 17, 2012

Segmen : Jom Blogwalking bersama Merapu Si Paan

Salam semua.. Hari ni saya nak merapu. Eh silap! Nak join segmen. Hehe. Ni gara-gara segmen si Paan ni ler. Jom join HERE! Tak pun click banner..



Ada kena lengkapkan slogan pula. Takleh lebih 20 patah perkataan. Kalau nak lebih juga camne? hehe..

"Saya bangga bergelar sebagai seorang : Hamba Allah s.w.t yang dilahirkan sebagai seorang Muslim kerana bukan semua diberi hidayah sebegini melalui kelahiran dan akan berusaha menjadi Muslimah yang terbaik. InsyaAllah.." 

Alamak lebih 20! Camne ek? Kena denda tak? Atau disqualified? T___T Takpela, tawakal jela. hehe..

Wah skema giler jawapan saya! Huhu. Tapi itulah yang tersirat seikhlas hati saya. Siapa pun kita sekarang, dah bekerja, berjaya, berpangkat, berharta sekalipun, kita hanya hamba Allah s.w.t yang lemah dan tidak berdaya. Sejauh mana pun kita pergi, satu hari nanti kita tetap akan kembali kepadaNya. Selagi boleh beribadat dan buat kebaikan maka lakukanlah okeys.. Ingat tau!=)


Nak tag 3 orang hamba Allah ini...^^ Izzah Norlizah, Kesuma Angsana, Therosputih



Cik Misya : Berusaha dan selebihnya meminta padaNya.

5 comments :

Kesuma Angsana said... Reply To This Comment

tq tag KA, kalau free & berkesempatan pasti join

Dunia Wilma said... Reply To This Comment

Selamat bersegmen Cik Misya :-)

paan said... Reply To This Comment

wow , tersentap paan baca .. terharu kot T_T
thankz aimi ~~

(alah , 20 tu sayarat sunat jer .. haha)

done follow ^^

Izzah Norlizah said... Reply To This Comment

tq sbb tag sy,,,xpa,kjp g sy join ya^^

myu said... Reply To This Comment

Salam :) Singgah dari segmen yang sama...

http://violetrosesmyu.blogspot.com/2012/10/segmen-jom-blogwalking-bersama-merapu.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...