expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, October 2, 2012

Segmen: Jom Main Follow-Mengfollow by Liyana Jasmi

Salam semua.. Ternampak entri dari adik comel Liyana Jasmay ni. Oopss! Liyana Jasmi ye! Silap! Liyana Jasmay tu pelakon fofuler. Tapi Liyana Jasmi ni pun tak kurang comelnya.. Hehe.. Ada kena mengena kot dorang neh.;) Mehla join segmen ni.. Klik je di SINI atau banner yang ditampal kat bawah ni.

My follower now ada seramai 715 orang.. (hingga entri ini ditulis). Masih jauh ketinggalan.. Mengidam nak follower beribu-riban macam Ben Ashaari ke.. Hanis Zalikha ke.. Atau blogger-blogger femes yang lain. InsyaAllah..=)

Em Cik Adik Liyana ni kata hukumnya sunat tag 2 orang untuk join segmen ni.. Kalau nak tag semua yang baca entri ni boleh tak? Hehe.. Kira tag juga lah kan? Ahakss...;)

Yang nak join tu cecepat skit. Cukup 100 orang dia close!=)


Cik Misya : Wajah tunang pelakon Liyana Jasmay macam Ustaz Azhar Idrus.;)

1 comment :

Liyana Jasmi said... Reply To This Comment

Hehe, Liyana Jasmay ye? Huhu, btw, thanks sebab join segmen yana ni... Jemput main follow-mengfollow dengan peserta lain yaw! Done follow sini! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...