expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday, November 12, 2012

Baru tahu Anne Ngasri dah bertunang dengan orang UMNO!

Salam.. Uols! Ingat lagi tak kisah pelakon comel Anne Ngasri yang putus cinta dengan penyanyi berwajah jambu Aliff Aziz tu? Kisah tu leh baca di SINI. Tanpa diduga, baru-baru ni Anne baru je melangsungkan pertunangan dengan seorang lelaki kira VIP jugalah. Huhu kejap je dah jumpa pengganti ya Anne.;) But i tetap minat u tau! huhu


Menurut page Tentang Dhia (Slot Akasia TV3), Tunangnya merupakan Setiausaha Kerja Pemuda UMNO berusia 40 tahun. Syukur Alhamdulillah Anne bertemu dengan seorang lelaki yang boleh menjaganya. Oklah tu kan? Usia bukan penghalang. Yang penting keserasian memasing.



Buat Anne, Selamat Bertunang diucapkan. Berseri-seri wajah Anne! Tak sabar nak tunggu hari perkahwinan nya pula. Mesti grand!;)



Cik Misya : Usia bukan faktor kematangan.

3 comments :

Nurmujahidah Ismail said... Reply To This Comment

suka anne dari masa dia belakon cili padi lagi,, hehe

eimah siti said... Reply To This Comment

baru tahu gak ni

kinara kinatara said... Reply To This Comment

wah...tahniah buat beliau:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...