Maggi jek!

Salam. Alhamdulillah kenyang! Hehe. Menu for dinner tonight, maggi jah. Huhu. Bukan maggi sebarang maggi. Maggi goreng bertelur mata kobau lagi tuh. Ahakss..

Di hujan-hujan kesejukan ni bedal gak ABC! Huhu. Kalau batuk, salahkan diri sendiri. Wakaka. Uols sume dinner apa? Huhu..

Cik Misya : Maggi sup mamak kembar Putrajaya is the best!





Comments

  1. sedapnya ABC tu. terliur tgk. haha :D

    ReplyDelete
  2. wah, first time tengok maggi dimasak demikian!=)

    ReplyDelete
  3. abc nye mantap wo,,haha saye yg da batok n seseme ni teringin dah nk mnum cmni,hahah pos plisss =p

    ReplyDelete
  4. tengok gambar ABC malam2 buta boleh buat nadia stress! :p

    ReplyDelete
  5. wow!! dah lama x makan maggi goreng dan abc. :)

    ReplyDelete
  6. cuaca sejuk tolak tepi .. yg penting selera. hehhh

    ReplyDelete
  7. sedapnya megi.. tadi pagi ingat nak goreng megi pecah telo.. tapi mcm tak sempat.. so buat sambal telo je.. utk lunch terus.. pagi beli roti canai.. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Popular Posts