expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, November 22, 2012

Nasi goreng kampung untuk dinner ku..

Salam. Erm dah lama tak makan nasi goreng kampung. So menu dinner saya malam ni, nasi goreng kampung plus telur dadar. Huhu memang masyuk!

Uols dah makan belum? Hehe kalau belum, jangan terliur sudahla ye.. Hihi. Pape pun selamat menjamu selera wat saya. Ngeheheh..

Cik Misya : Mood berselera sekarang ni.




7 comments :

hananhadila said... Reply To This Comment

wah , hanan tenga lapa lapa kak aimi share lak gamba macam nii :'( nak pegi buat la :P

Leeza dayasari [santai leeza] said... Reply To This Comment

wlpn perut kenyang. mcm selera juga nk singgah. haaaaa

Nor Salmi said... Reply To This Comment

Menggoda sungguh.. perut tgh berkeroncong ni..

hazanis said... Reply To This Comment

mesti sedap. :)

D i n said... Reply To This Comment

aduhhhhhh dah makan tapi tiba2 jadi lapar balik hehe

fatin amalina husna said... Reply To This Comment

itu mesti air barli kan??
sedapnyaa..feveret tuh..=P

fifie said... Reply To This Comment

Dah hampir 2 bulan tak makan malam :( Sedihnya hidup.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...