Nasi goreng kampung untuk dinner ku..

Salam. Erm dah lama tak makan nasi goreng kampung. So menu dinner saya malam ni, nasi goreng kampung plus telur dadar. Huhu memang masyuk!

Uols dah makan belum? Hehe kalau belum, jangan terliur sudahla ye.. Hihi. Pape pun selamat menjamu selera wat saya. Ngeheheh..

Cik Misya : Mood berselera sekarang ni.




Comments

  1. wah , hanan tenga lapa lapa kak aimi share lak gamba macam nii :'( nak pegi buat la :P

    ReplyDelete
  2. wlpn perut kenyang. mcm selera juga nk singgah. haaaaa

    ReplyDelete
  3. Menggoda sungguh.. perut tgh berkeroncong ni..

    ReplyDelete
  4. aduhhhhhh dah makan tapi tiba2 jadi lapar balik hehe

    ReplyDelete
  5. itu mesti air barli kan??
    sedapnyaa..feveret tuh..=P

    ReplyDelete
  6. Dah hampir 2 bulan tak makan malam :( Sedihnya hidup.

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Popular Posts