SEGMEN: Bloglist November by FA

Salam.. Jom join segmen bloglist ni!! By Filzah Azzahra (FA). Bukan Piala FA untuk bola sepak tu ok! Hehe.. Marah tuan tanah segmen karang. Gurau je sayang!;) Ok sesape nak masuk dalam bloglist adik FA ni meh jenguk syarat-syaratnya kat SINI. Tak pun tekan banner yang ada gambar bear Pooh kat bawah ni okeyss.. Senang je nak join.;)



Cik Misya : Teringat masa naik permainan roller-coaster Pooh di Disneyland Hong Kong.

Comments

  1. Salam sis ..
    Niena singgah sini ..
    Niena datang dari segmen yang sama .. http://nienasofea.blogspot.com/2012/11/segmen-bloglist-november-by-fa.html

    Jom baca kisah tragis Niena kehilangan follower;
    http://nienasofea.blogspot.com/2012/11/follower-hilang.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Popular Posts