SEGMEN : NAK HEADER MACAM TU

Salam.. Wah best neh if dapat header macam tuuuuuuuuu.....! hehe macam mana tu? Serius sangat comel header blog penganjur ni. Saya sendiri pun tak reti nak wat! Huhu. Header sedia ada ni pun sebab menang segmen INI. Haa boleh tengok header penganjur segmen terbaru ni kat SINI. Leh join sekali segmen beliau sekali!=) Klik kat banner bawah ni pun boleh...


Nama : Aimi Syahirah
Nama Blog : In the Story
Link Blog : http://www.aimisyahirah.com
Warna : Pink Putih (Jika ada)


Harap-harap saya sempat join sebab hanya 20 blogger terawal je akan dapat header!! Huhu. Siapa cepat dia dapat!!=)


Cik Misya : Menaip dengan laju!

Comments

  1. sis,nama,nama blog,kaler yg nak tak ada pun sis..

    ReplyDelete
  2. header awak :)

    http://1.bp.blogspot.com/-TI0kUVYvzFs/ULcqg44anhI/AAAAAAAAB5c/kaaJzLD63xU/s1600/f17.png

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Popular Posts