expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday, November 28, 2012

SEGMEN : NAK HEADER MACAM TU

Salam.. Wah best neh if dapat header macam tuuuuuuuuu.....! hehe macam mana tu? Serius sangat comel header blog penganjur ni. Saya sendiri pun tak reti nak wat! Huhu. Header sedia ada ni pun sebab menang segmen INI. Haa boleh tengok header penganjur segmen terbaru ni kat SINI. Leh join sekali segmen beliau sekali!=) Klik kat banner bawah ni pun boleh...


Nama : Aimi Syahirah
Nama Blog : In the Story
Link Blog : http://www.aimisyahirah.com
Warna : Pink Putih (Jika ada)


Harap-harap saya sempat join sebab hanya 20 blogger terawal je akan dapat header!! Huhu. Siapa cepat dia dapat!!=)


Cik Misya : Menaip dengan laju!

3 comments :

Haziatiey said... Reply To This Comment

sis,nama,nama blog,kaler yg nak tak ada pun sis..

Aimi Syahirah said... Reply To This Comment

@Haziatiey Oopss sorry! Ok dah masukkan..:)

Haziatiey said... Reply To This Comment

header awak :)

http://1.bp.blogspot.com/-TI0kUVYvzFs/ULcqg44anhI/AAAAAAAAB5c/kaaJzLD63xU/s1600/f17.png

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...