Ciko tembam macam tuannya?

Salam Ahad sume.. Huhu bersenang-lenang uols sume ya? ;-) Tak tahu nak update apa hari ni. Nak on lappy aduhai malasnya. Huhu. Guna tab jela ek.

Baru perasan kucing saya si Ciko makin berisi. Ahakss.. Especially tang pipinya. Tembam!! Hahaha. Macam tuannya kot? Hehehe. Memang geram nengok ciko ni. Memang selalu cubit-cubit pipi dia tu. Agaknya tu sebab dia jadi tembam.

Sape-sape ada kucing tu jangan jadi macam saya. Kes dera haiwan namanya tuh. Hehehe.

Cik Misya : Anggap kucing seperti boyfriend.



Comments

  1. ee ee , suka kucing ekk..sy suka tngok je..alah kat bulu2 kucing nie..tp comeyy

    ReplyDelete
  2. sama spt montel kami, juga makin mengembang bulu n isi tubuhnya...tp makin geram jadinya!

    ReplyDelete
  3. geramnye tengok kucing tu...comel
    rase nak cubit pipi die..huhu

    ReplyDelete
  4. uit..anggp sebgai boyfriend..hehehhe..meh kawn ngn kucing saya nama bunga

    ReplyDelete
  5. alah, omey-omey... teringat pulak kat Ah Chong, kucing jantan saya. haha

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Popular Posts