expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday, December 3, 2012

Segmen Suka-Suka by Cik Akma

Salam.. Wah menarik banner segmen ni. I think sekarang musim orang wat banner bulat kot. Ke dapat inspirasi dari segmen saya yang INI? Ahakss..;) Sebab sebelum ni jarang orang wat banner bulat macam saya wat. Sejak saya wat segmen, eh ramai pula yang wat. Huhu perasannya saya!! 



Ok-ok back to the story, if uols nak join click HERE or banner ok. Suka-suka je segmen ni.. Ahaks..;)

Hadiah yang saya nak adalah footer! Ahakss.. Asyik header je kan, sesekali nak footer pula. Bcos saya sebenarnya tak pernah tengok pun blog ada footer yang cantik-cantik. Mana tahu rezeki saya kali ni dapat hadiah footer. Wallahualam..=)


Cik Misya : Suka join contest LIKE-LIKE kat facebook.

4 comments :

yaya ade said... Reply To This Comment

good luck :)

Cik Akma said... Reply To This Comment

Cik Akma datang tengok entry :)

Terima kasih sudi join. Semoga berjaya ^^

AyuInsYiraH said... Reply To This Comment

ayu dtg dr segmen yg sama...

Cik Akma said... Reply To This Comment

Tarikh tamat Segmen Suka-Suka by Cik Akma dah dipercepatkan? Bila?

Jom baca sini

http://memories-si-akma.blogspot.com/2012/12/tarikh-tamat-segmen-dipercepatkan.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...