Segmen Suka-Suka by Cik Akma

Salam.. Wah menarik banner segmen ni. I think sekarang musim orang wat banner bulat kot. Ke dapat inspirasi dari segmen saya yang INI? Ahakss..;) Sebab sebelum ni jarang orang wat banner bulat macam saya wat. Sejak saya wat segmen, eh ramai pula yang wat. Huhu perasannya saya!! 



Ok-ok back to the story, if uols nak join click HERE or banner ok. Suka-suka je segmen ni.. Ahaks..;)

Hadiah yang saya nak adalah footer! Ahakss.. Asyik header je kan, sesekali nak footer pula. Bcos saya sebenarnya tak pernah tengok pun blog ada footer yang cantik-cantik. Mana tahu rezeki saya kali ni dapat hadiah footer. Wallahualam..=)


Cik Misya : Suka join contest LIKE-LIKE kat facebook.

Comments

  1. Cik Akma datang tengok entry :)

    Terima kasih sudi join. Semoga berjaya ^^

    ReplyDelete
  2. Tarikh tamat Segmen Suka-Suka by Cik Akma dah dipercepatkan? Bila?

    Jom baca sini

    http://memories-si-akma.blogspot.com/2012/12/tarikh-tamat-segmen-dipercepatkan.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Popular Posts