Akhirnya muncul dalam SP1M di TV1..!

Salam semua...=) Siapa tonton TV1 pagi tadi? Rancangan Selamat Pagi 1Malaysia (SP1M) tuu... Semalam dalam entri INI saya ada khabarkan yang saya akan muncul dalam salah satu slot SP1M sempena mempromosikan Malam ESM pada 5 Januari 2013 ini. Apaaa? Tak tengokkkk?? Ni nak marah neh! Hehe takdelah gurau je.. So, sape-sape yang terlepas tengok tu, saya sertakan beberapa keping gambar saya dan rakan-rakan finalis Malam ESM yang lain sebagai teaser.. InsyaAllah entry penuh bakal menyusul...=)


Kami berlima.. Haa model plus size pun ada tau! Dorang pun hebat ok macam model biasa. Hasil didikan ESM.. Now dorang sangat confident okeys!

We again... At  RTM Angkasapuri..=)

At Bilik Make-Up Khas.. =)

Itulah saya!! Berbaju merah paling kiri.. Nervous takyah ceritala.. Takut sesangat! Ngee..=)




Cik Misya : Beraksi depan TV lebih mencabar.

Comments

  1. wah..tahniah..semakin pemes..hihi

    ReplyDelete
  2. tahniah aimi.. hehe glamor la aimi pasni

    ReplyDelete
  3. congratulation Aimi --- glamour !!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. wahh...tahniah. moga thn 2013 beri byk peluang pd aimi utk menyerlah ^^

    ReplyDelete
  5. ala x tengok..hehehe..aimi semkin mnyerlah..mmg sesuai jadi model..=)

    ReplyDelete
  6. tunggu depan tv dari pagi2 lagi takut terlepas...hehehe...nasib sempat tengok...tapi sayang la, misya kuar sekejap je...

    ReplyDelete
  7. wahh!! tahniah :)
    mesti tak sangka kan ??

    ReplyDelete
  8. Tahniah ya kak ! By the way , nak contact kak dlm fb cmne ea ? Sebb tekan dekt contact ambil tang fb tu . Dia naik not found .

    ReplyDelete
  9. Wah Tahniah Aimi. Kak Rina ada tengok kat TV pagi semalam. Aimi mungkin tak ingat akak tapi akak peserta JET sama dengan aimi dahulu. Selamat maju jaya!

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Popular Posts