expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, January 3, 2013

Akhirnya muncul dalam SP1M di TV1..!

Salam semua...=) Siapa tonton TV1 pagi tadi? Rancangan Selamat Pagi 1Malaysia (SP1M) tuu... Semalam dalam entri INI saya ada khabarkan yang saya akan muncul dalam salah satu slot SP1M sempena mempromosikan Malam ESM pada 5 Januari 2013 ini. Apaaa? Tak tengokkkk?? Ni nak marah neh! Hehe takdelah gurau je.. So, sape-sape yang terlepas tengok tu, saya sertakan beberapa keping gambar saya dan rakan-rakan finalis Malam ESM yang lain sebagai teaser.. InsyaAllah entry penuh bakal menyusul...=)


Kami berlima.. Haa model plus size pun ada tau! Dorang pun hebat ok macam model biasa. Hasil didikan ESM.. Now dorang sangat confident okeys!

We again... At  RTM Angkasapuri..=)

At Bilik Make-Up Khas.. =)

Itulah saya!! Berbaju merah paling kiri.. Nervous takyah ceritala.. Takut sesangat! Ngee..=)




Cik Misya : Beraksi depan TV lebih mencabar.

11 comments :

Mira Adzlia said... Reply To This Comment

wah..tahniah..semakin pemes..hihi

Mohd Lokman Bin Ramli said... Reply To This Comment

wah.. masuk tv.. tahniah2

lynn kamarul said... Reply To This Comment

tahniah aimi.. hehe glamor la aimi pasni

Delimasari said... Reply To This Comment

congratulation Aimi --- glamour !!!!!!!!!!!!!

yana aina said... Reply To This Comment

wahh...tahniah. moga thn 2013 beri byk peluang pd aimi utk menyerlah ^^

fandyz said... Reply To This Comment

Congrat... terbaik!!

Nadia Johari said... Reply To This Comment

ala x tengok..hehehe..aimi semkin mnyerlah..mmg sesuai jadi model..=)

therosputih said... Reply To This Comment

tunggu depan tv dari pagi2 lagi takut terlepas...hehehe...nasib sempat tengok...tapi sayang la, misya kuar sekejap je...

Cik Amal said... Reply To This Comment

wahh!! tahniah :)
mesti tak sangka kan ??

Dayah Danisha said... Reply To This Comment

Tahniah ya kak ! By the way , nak contact kak dlm fb cmne ea ? Sebb tekan dekt contact ambil tang fb tu . Dia naik not found .

Shahrina Shaharin said... Reply To This Comment

Wah Tahniah Aimi. Kak Rina ada tengok kat TV pagi semalam. Aimi mungkin tak ingat akak tapi akak peserta JET sama dengan aimi dahulu. Selamat maju jaya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...