expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday, January 30, 2013

Nilai mas kahwin di Malaysia mengikut negeri

Salam.. Haa kepada bakal-bakal pengantin tu, termasuklah saya hehe, jom tengok nilai mas kahwin di Malaysia yang terkini untuk rujukan anda semua..


Macam-macam nilai rupanya mas kahwin ni ya? Yang tak menahan di Negeri Sembilan dan Selangor. Ada beza-beza pula ikut taraf dan kedudukan. Erm.. Bukankah kita manusia sama je taraf? Mungkin ada sebab tertentu. So, yang paling mahal adalah di Selangor.. Untung incik tunang saya sebab saya Wilayah (Kuala Lumpur). Ahaks.. Pape pun yang penting nilai kasih sayang selepas berkahwin tu tak ternilai dek wang ringgit. :)


Cik Misya : Bertemu dengan beberapa pasangan yang salah sebelum berhasil ketemu yang terbaik.

13 comments :

Nory Zoulkefle said... Reply To This Comment

saya org kebanyakan je...hikhikhik..rm300

Aimi Syahirah said... Reply To This Comment

@Nory Zoulkefle hehe samalah kita..:)

ct cheery said... Reply To This Comment

kedah xditetapkan pulak yeh..haha

Mymy Mushie said... Reply To This Comment

tag - http://mymymushie.blogspot.com/2013/01/peplum-giveaway-by-full-house-closet.html

Hatimi Tahirruddin said... Reply To This Comment

hehe tu baru mas kawen belum lg caj hantaran yg dikenakan pihak perempuan...

fifie said... Reply To This Comment

Kelantan tak ditetapkan. hehe

Nurul Aini said... Reply To This Comment

Waa..cik misya nak kahwin ye..hehe. Wanita yang paling baik untuk dinikahi adalah wanita yang murah mas kahwinnya. ^___^

Nadia Johari said... Reply To This Comment

nad org selngor..errr x tau nak ckp

salam-ukhwah said... Reply To This Comment

mmg la mas kahwin rendah bagi negeri kuala lumpur tapi wang hantaran tinggi...bagi kelantan mas kahwin tggi sbb xda wang hantaran...

nasrull Ariffin said... Reply To This Comment

BetoL2

zal said... Reply To This Comment

ad org ckp mas kawin mengikut negeri ni di tetapkn jakim... tol ke? kalau x ikut salah...

Mohd Zikri said... Reply To This Comment

http://mstar.com.my/berita/cerita.asp?file=/2006/10/18/TERKINI/Mutakhir/Mas_kahwin_naik&sec=mstar_berita
Ni berita tahun 2006 utk mas kahwin n9,xkn 2013, turun smula? Btol x?

siti zulaikha said... Reply To This Comment

Ade x anak2 dare ustaz yg single2. Yg. Baik pekerti hehe tringin nk kawin dah ni huhuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...