expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Friday, January 25, 2013

SEGMEN : Blogging?? Twittering!

Salam.. Erm segmen ni pun unik juga.. Walaupun saya takde twitter tapi tetap semangat nak join! Hehe.. Tak cukup syarat, boleh ke?? Huhu.. Klik la kat SINI atau banner tau!



Cik Misya : Belum terbuka hati mahu bertwitter.

3 comments :

Mimie Najib said... Reply To This Comment

selamat bersegmen cik misya :)..sy pun tak terbuka pintu hati lg nk ber twitter..mngkin tak kn ada tuk slmanya kut..hehehe

angellovesoldier said... Reply To This Comment

Selamat bersegmen =D

Mar Haini Abdul Rahim said... Reply To This Comment

hehe mar ade twitter pun tapi jarangg sgt bukak.. hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...