SEGMEN : Blogging?? Twittering!

Salam.. Erm segmen ni pun unik juga.. Walaupun saya takde twitter tapi tetap semangat nak join! Hehe.. Tak cukup syarat, boleh ke?? Huhu.. Klik la kat SINI atau banner tau!



Cik Misya : Belum terbuka hati mahu bertwitter.

Comments

  1. selamat bersegmen cik misya :)..sy pun tak terbuka pintu hati lg nk ber twitter..mngkin tak kn ada tuk slmanya kut..hehehe

    ReplyDelete
  2. Selamat bersegmen =D

    ReplyDelete
  3. hehe mar ade twitter pun tapi jarangg sgt bukak.. hee

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Popular Posts