expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday, February 4, 2013

DX Lingerie bukan korset tapi BAJU DALAM yang anda pakai hari-hari!!

Salam semua.. Dah lama tak share tentang kehebatan baju dalam magic DX Lingerie yang saya sendiri pakai dan mendapat hasil bentuk badan yang diidam-idamkan!!;)


Ramai yang tanya ini KORSET ke?? Jawapannya TIDAK SAMA SEKALI!! DX Lingerie ini adalah sejenis PAKAIAN DALAM yang direkabentuk bertahun-tahun bagi memastikan setiap wanita mendapat bentuk badan melalui pemakaian baju dalam yang betul dan selesa. Ia bukan korset dan memakainya tidak menyakitkan langsung! Amat999x selesa!! ^__^ Tak perlu suplemen, tak perlu bersenam, tak perlu berdiet!!  Banyak lagi testimoni menakjubkan yang akan saya kongsi dalam entri-entri akan datang. 

Baju dalam adalah benda yang paling dekat dengan wanita. Ada ke wanita sekarang yang tak pakai bra? Tak pakai seluar dalam? Ahakss...;) Of course tiada kan? ANDA SENDIRI sebagai wanita pun pakai bra dan seluar dalam kan? Anda pernah pergi kelas pemakaian baju dalam yang betul tak? Anda tahu ke bra anda pakai tu ok ke tak? Seluar dalam anda ok ke tak? Atau terjadi benda-benda berikut pada tubuh anda bila menyarung pakaian dalam?



Wanita sekarang tak macam dulu.. Wanita dulu sanggup memakai korset atau bengkung bertali-tali dan diikat ketat-ketat bagi mendapatkan efek pinggang kerengga. Hakikatnya wanita sekarang tak mampu berbuat demikian. Kekangan masa dan ketidakselesaan menyebabkan tubuh wanita sekarang cepat tua~ menggelebeh, mengendur, tiada shape. Hanya baju dalam sahaja tempat mereka mendapatkan sokongan terhadap payudara dan punggung. Jadi, pakar-pakar dari Jepun telah menjalankan kajian selama 30 tahun bagi merekabentuk bagaimana baju dalam yang wanita pakai hari-hari mampu menjadikan tubuh mereka kekal langsing dan dalam masa yang selesa dipakai setiap hari. DX Lingerie lah jawapannya!!!




Anda perlu ingat! Korset di luar sana hanya untuk kecantikan sementara sahaja. Bila pakai memang anda kelihatan cantik, letak pelbagai teknologi di dalamnya (kesan jangka panjang merosakkan organ dalam anda), tapi bila buka, ooppss gedebuk-debuk lemak-lemak selambak terkeluar-keluar balik!! Dengan DX, sudah ramai yang telah mencuba dan hasilnya, perghhhh!!! Bukan setakat reshape tapi sampai jadi kurus bagi orang gemuk. Bagi orang kurus, apa yang tiada (breast/punggung) terus ada!!


Apa tunggu lagi? Teringin mencuba dan merasa kehebatan baju dalam DX ini walaupun belum memiliknya? Emel nama dan nombor telefon anda ke aimi@aimisyahirah.com dengan seberapa pantas untuk booking slot fitting anda. Tunggu saya di rumah anda!!!=) Jom cantik bersama-sama saya!



Cik Misya : Terasa lebih yakin dengan bentuk badan yang cantik daripada bersolek tebal-tebal.

3 comments :

Nieyxzha Hassan said... Reply To This Comment

Kalau pakai hari-hari..kena beli lebih dari satu la kan..berapa ni?

Segmen Mega 3000 Follower said... Reply To This Comment

aPA NI!!! LOL


Panduan SEO Versi Melayu, Teknik Jana 6000 Trafik Sehari Di Blog Anda - Tips SEO Terbaik
Klik Sini ! Klik Sini ! Klik Sini !

Cara Lajukan Internet Di Rumah – Teknologi
Klik Sini ! Klik Sini ! Klik Sini !

Jomlah Sertai Segmen Mega 3000 Follower By Blog 3 Dalam 1
Klik Sini ! Klik Sini ! Klik Sini !

Azira Ismail said... Reply To This Comment

brape riggit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...