expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday, February 4, 2013

Segmen Pencarian BloggerStarz

Salam.. Perghh BloggerStarz pulak!! Memang kreatif blogger-blogger sekarang ni ya? Huhu.. Takpe, rasa anda seorang star? Jom join segmen ni di SINI atau klik tiket masuk segmen ni kat bawah neh.:)

Saya nak masuk bloglist Geng Ohsem! ;)

Ok, pengalaman yang tak best a.k.a hampeh bila berblogging ya? Pernah jadi sasaran stalker dan haters melalui chatbox! Melucah, mengkondem tak tentu pasal dalam tuh. Uish wat dosa je dorang ni. Huhu. Pengalaman best plak ermmm of course la dapat viewer teramai dalam entry! Entri tersebut adalah di SINI. Ok? Done..:)



Cik Misya : Setiap pengalaman mematangkan diri.

6 comments :

Shaqir Ir Manz said... Reply To This Comment

thnx sebab sudi join :D

Cik Rongoks Ika said... Reply To This Comment

dari segmen sama :)

http://ikapukpuk.blogspot.com/2013/02/segmen-pencarian-bloggerstarz.html

Zaidalifah Hussin said... Reply To This Comment

http://kumahuitu.blogspot.com/2013/02/segmen-pencarian-bloggerstarz.html


JOIN JUGA JOM MERIAHKAN GENG BLOGGER SENGAL HI HI HI

Cik Fie said... Reply To This Comment

dari segmen yang sama . :)

http://www.cikfie.com/2013/02/segmen-pencarian-bloggerstarz.html

AyueJean AJ said... Reply To This Comment

dari segmen sama... =D

http://ayuejean.blogspot.com/2013/02/segmen-pencarian-bloggerstarz.html

MawardiYunus said... Reply To This Comment

Assalamualaikum awak.. :) gud luck ye. Saya pun join jugak contest ni.. Slamat ya :)
http://mawardiyunus.blogspot.com/2013/02/segmen-pencarian-bloggerstarz.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...