Segmen Pencarian BloggerStarz

Salam.. Perghh BloggerStarz pulak!! Memang kreatif blogger-blogger sekarang ni ya? Huhu.. Takpe, rasa anda seorang star? Jom join segmen ni di SINI atau klik tiket masuk segmen ni kat bawah neh.:)

Saya nak masuk bloglist Geng Ohsem! ;)

Ok, pengalaman yang tak best a.k.a hampeh bila berblogging ya? Pernah jadi sasaran stalker dan haters melalui chatbox! Melucah, mengkondem tak tentu pasal dalam tuh. Uish wat dosa je dorang ni. Huhu. Pengalaman best plak ermmm of course la dapat viewer teramai dalam entry! Entri tersebut adalah di SINI. Ok? Done..:)



Cik Misya : Setiap pengalaman mematangkan diri.

Comments

  1. thnx sebab sudi join :D

    ReplyDelete
  2. dari segmen sama :)

    http://ikapukpuk.blogspot.com/2013/02/segmen-pencarian-bloggerstarz.html

    ReplyDelete
  3. http://kumahuitu.blogspot.com/2013/02/segmen-pencarian-bloggerstarz.html


    JOIN JUGA JOM MERIAHKAN GENG BLOGGER SENGAL HI HI HI

    ReplyDelete
  4. dari segmen yang sama . :)

    http://www.cikfie.com/2013/02/segmen-pencarian-bloggerstarz.html

    ReplyDelete
  5. dari segmen sama... =D

    http://ayuejean.blogspot.com/2013/02/segmen-pencarian-bloggerstarz.html

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum awak.. :) gud luck ye. Saya pun join jugak contest ni.. Slamat ya :)
    http://mawardiyunus.blogspot.com/2013/02/segmen-pencarian-bloggerstarz.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Popular Posts