Nasi Goreng USA for lunch..

Salam tengahari semua. Dah lunch? Huhu hari Jumaat rehatnya sangat panjang. Rugi tak dimanfaatkan sebaiknya. Jom pekena Nasi Goreng USA untuk lunch neh! Marvelous okeys.. Dah lapar semua nya nampak sedap rite? Hihi. Takpe, yang penting perut kenyang, leh sambung kerja dengan senang hati. Jangan mengantuk sampai terlena sudey... Mimpi sampai gi USA plak nanti karang! Ahaksss.. Jom makan!!

Cik Misya: Dimulakan dengan Bismillah..

Comments

  1. wah, nampak cam best je. hihi. selamat menjamu selera! ^^

    ReplyDelete
  2. wahh sedapnyaaaa...tiba2 teringin nak makan nasik usa plak..hee.. :D selamat lunch sis!

    ReplyDelete
  3. owh ni akak punye feveret..daging nipis2 dia tu cedapp :)

    ReplyDelete
  4. sedap ni..favourite kak yana ni...

    ReplyDelete
  5. sedap ehh nasi goreng... lapor sudahhh

    ReplyDelete
  6. saya makan roti naan kat paparich OU siang tadi

    ReplyDelete
  7. Tak penah makan lagi nasi goreng nie. Kalau dapat nak makanlah.. hehe

    ReplyDelete
  8. nyummeh...tongaharipon hado juai???
    dtg nakpromote GA...jom join

    :)
    http://www.dearxila.my/2013/03/giveaway-blog-dear-xila.html

    ReplyDelete
  9. sedapnya.. dah lama tak makan nasi goreng USA. terliur jap..

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Popular Posts