Buta sementara waktu...

Salam semua. Huhu sedey saya terpaksa berabun ayam beberapa hari ni. Spec mata saya dimasukkan ke wad kecemasan akibat terbelah dua cermin nya!!! Huhu ganas betul saya ni kan? Haha.. 

Gara-gara lupa nak masukkan dalam bekas dia terus letak beg. Sekali priapppp!!! Maka jadila macam tu.. Huhu.. Yang tak bestnya bila takde spec, kena pakai contact lens sentiasa. Huuuu malasnyer.. If tak, kepala mudah pening. Hmmm moga cepatlah siap spec saya tu. Ngee..


Cik Misya : Syukur masih diberi penglihatan walaupun rabun jauh.

Comments

  1. adoiyaiii... pernah terjadi pd diriku.. huhu..

    ReplyDelete
  2. perggghhh dasat 2 misya...pecah smp cmtu..hik3...

    smoga spek baru cpt siap! ;)

    ReplyDelete
  3. Ciannya..bleh gak pakai contact lense..
    kalau akak, lebih rela x pakai contact lense..
    akak pinjam je sape2 punya spec..
    huhuhu

    ReplyDelete
  4. ala syian dia.. xpe.. nati dapat lea teropong 2 semula.. heee

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Popular Posts