expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday, April 1, 2013

Buta sementara waktu...

Salam semua. Huhu sedey saya terpaksa berabun ayam beberapa hari ni. Spec mata saya dimasukkan ke wad kecemasan akibat terbelah dua cermin nya!!! Huhu ganas betul saya ni kan? Haha.. 

Gara-gara lupa nak masukkan dalam bekas dia terus letak beg. Sekali priapppp!!! Maka jadila macam tu.. Huhu.. Yang tak bestnya bila takde spec, kena pakai contact lens sentiasa. Huuuu malasnyer.. If tak, kepala mudah pening. Hmmm moga cepatlah siap spec saya tu. Ngee..


Cik Misya : Syukur masih diberi penglihatan walaupun rabun jauh.

5 comments :

Aety Hassan said... Reply To This Comment

adoiyaiii... pernah terjadi pd diriku.. huhu..

UniMeOw said... Reply To This Comment

perggghhh dasat 2 misya...pecah smp cmtu..hik3...

smoga spek baru cpt siap! ;)

Bella D'secret said... Reply To This Comment

buat spek baru lerr aimi :)

Eira Aikawa said... Reply To This Comment

Ciannya..bleh gak pakai contact lense..
kalau akak, lebih rela x pakai contact lense..
akak pinjam je sape2 punya spec..
huhuhu

tenku butang said... Reply To This Comment

ala syian dia.. xpe.. nati dapat lea teropong 2 semula.. heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...