expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, May 2, 2013

Penyelesaian: Rabun jauh? Rabun dekat? Silau? Keletihan dan kekeringan mata?

Salam.. Semalam anda lihat tak satu gambar yang saya post dalam entry? Adakah anda rasa pening-pening bila melihat gambar INI? Hari ni saya ingin membongkar rahsia gambar tersebut!! Jeng-jeng-jeng...;)))



Tahukah anda jika itu berlaku makan anda sebenarnya mengalami masalah mata yang boleh membawa kepada tahap serius jika tidak mendapat pencegahan sewajarnya!! Rasa-rasanya kat sini ramai yang pakai spec kan? Ada tu sampai bergantung dengan contact lens setiap hari! Tapi kini anda boleh mendapat mata yang sihat!!! Apakah cara itu? Jom tengok klip di bawah...



Wah bestnya!!! Mata merupakan anugerah terindah dan sangat-sangat berharga.. So, mari kita sama-sama pelihara kesihatan mata anda dengan VZIO!!!



1. Apakah VZIO?
Vzio ialah suplemen yang mengandungi karotenoid (astaxanthin, lutein dan zeaxanthin) dan nutrien untuk penjagaan kesihatan mata.

2. Apakah kebaikan VZIO?
VZIO membekalkan khasiat untuk mata dan melindungi mata dari kerosakan sinar UV dan radiasi. VZIO juga membantu untuk menundakan atau mencegah kemerosotan penglihatan dan fungsi serta keadaan mata yang lain.

3. Apakah Astaxanthin dan kebaikannya?
Astaxanthin ialah karotenoid merah yang mengandungi bahan antioksidan dan anti-inflamasi yang bermanfaat kepada kesihatan mata dan otak.

4. Apakah Lutein dan Zeaxanthin?
Lutein dan Zeaxanthin ialah 2 pigmen karotenoid utama di makular dan retina mata manusia. Lutein dan Zeaxanthin berfungsi sebagai antioksidan dan penapis cahaya biru, melindungi tisu okular di belakang mata dari kerosakan foto (cahaya).

5. Apakah keunikan VZIO?
Bahan aktif VZIO diekstrak menggunakan 2 paten Amerika Syarikat dan terbukti secara klinikal untuk memperbaik kesihatan mata.

5. Siapa yang perlu mengambil VZIO?
Setiap orang harus mengambil VZIO untuk mengekalkan kesihatan mata, terutamanya golongan yang mempunyai masalah mata atau penglihatan.

6. Apakah masalah mata yang dapat dibantu oleh VZIO? 
VZIO membantu dalam membekalkan nutrisi kepada mata dan melancarkan peredaran darah di kawasan mata. Selain itu, mata kering dan penyakit makular berkaitan umur (AMD) juga mendapat manfaat VZIO.

7. Bagaimanakah VZIO berlainan daripada suplemen mata yang lain seperti Bilberry?
VZIO ialah rumusan unik dengan rujukan kajian CARMIS yang membuktikan bahawa suplemen karotenoid dan antioksidan dapat memperbaik keadaan AMD sebanyak 80%.
Adalah VZIO 100% semula jadi?
Bahan aktif VZIO adalah 100% berasal dari bahan semula jadi.

8. Adalah dos cadangan untuk pengambilan setiap hari?
Dewasa: 1-2 gel lembut sehari. Kanak-kanak: 1 gel lembut sehari.

9. Bolehkah VZIO dimakan bersama suplemen lain?
Untuk kesan yang terbaik, VZIO dicadangkan untuk dimakan sebelum/selepas suatu selang masa (kira-kira 30 minit) dengan suplemen lain.

10. VZIO patut diambil sebelum atau selepas makan?
VZIO dicadangkan diambil selepas makan kerana lemak makanan akan membantu kadar penyerapannya.

11. Bolehkah wanita mengandung atau menyusu makan produk ini?
Wanita mengandung atau menyusu harus mendapatkan nasihat doktor sebelum mengambil sebarang suplemen kesihatan.

12. Adakah VZIO membawa reaksi vertigo?
Bergantung pada penubuhan fizikal individu yang berbeza, sesetengah orang mungkin mengalami tindak balas peningkatan ini. Tetapi, biasanya kesan ini akan hilang selepas suatu jangka masa pendek pengambilan berterusan.

13. Selepas makan VZIO, mata saya ada banyak discaj (bahan kumuhan) berbanding sebelumnya. Adakah ini suatu yang normal?
Bergantung pada penubuhan fizikal individu yang berbeza, sesetengah orang mungkin mengalami tindak balas ini. Tetapi, biasanya kesan ini akan hilang selepas suatu jangka masa pendek pengambilan berterusan.

14. Untuk individu yang tiada masalah penglihatan, patutkah mereka makan VZIO?
Pencegahan adalah lebih baik daripada pengubatan. VZIO membantu untuk membekalkan nutrien yang secukup kepada mata untuk mengurangkan risiko atau merendahkan kemerosotan sebarang masalah penglihatan atau mata.

15. Apakah pengambilan melebihi dos cadangan 1-2 gel lembut setiap hari akan membawa manfaat yang lebih besar?
Adalah dicadangkan untuk menuruti dos cadangan kerana ia berasaskan dos kajian saintifik. Tidak digalakkan untuk memakan dos berlebihan untuk jangka masa panjang.

16. Adalah VZIO Halal? 
Ya. VZIO telah disahkan Halal oleh IFANCA.

17.Apakah jangka hayat produk VZIO. 
2 tahun.


So, bagaimana nak dapatkan VZIO?? Dan berapakah harganya? VZIO didatangkan dalam pakej-pakej menarik! Ada yang boleh dapat freegift tau. Promosi sehingga 17 Jun 2013!! 


Cepat-cepat hubungi saya seperti di bawah untuk pembelian! Cepat anda beli, cepatlah selesai masalah mata anda..=)



Cik Misya : Incik tunang tak suka saya pakai spec mata.


5 comments :

Cik Tia said... Reply To This Comment

gulp .. boleh tahan juga harga ..

Nao Mei said... Reply To This Comment

Best juga info nie dear..harga pun leh tahan gak..hihi

Nurfaezah Abdullah said... Reply To This Comment

VZIO... *simpan kemas2 dalam otak*

Isabel Diaz said... Reply To This Comment

Nice sharing..

Hijab Valley said... Reply To This Comment

Salam sister.. jemputlah berkunjung ke blog Hijab Valley. Promosi dan GA sempena pembukaan blog shop ini sedang diadakan sehingga 30 mei. Jangan lupa follow jg ye.. :)

Terima kasih
~Hijab Valley~
http://hijab-valley.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...