expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, May 16, 2013

Wajah saya seiras Hanez Suraya dan Eja???

Salam semua.. Dalam dunia ini dikatakan setiap orang mempunyai 7 kembar. Ahha.. Kembar dari segi rupa. Means ada iras-iras.. Saya sendiri pun tak terlepas dari kata-kata orang yang mengatakan wajah saya hampir serupa dengan beberapa orang termasuk artis dan selebriti. Ahaksss!  Kelakar pun ada sebab siapalah saya ni kan.. Huhu... 

Baru-baru ini ada yang komen bagitahu wajah saya sama dengan pelakon Hanez Suraya..!! Tak tahu lah betul ke tidak tapi lepas saya compare, ada la kot sikit-sikit iras. Cuma saya dan Hanez memang tidak mengenali antara satu sama lain. Hehe...






Hehe serupa tak? Tak tahu la lain mata lain pandangannya rite? Pape pun kami berdua sama-sama comel!! Haha..@_@ Dulu masa zaman sekolah dulu, kawan-kawan selalu panggil saya Eja. Sebab wajah saya dikatakan seiras dengan pelakon hebat tu. Sampai sekarang pun ada yang kata saya macam Eja..





So apa pendapat anda? Hehe.. Sama tapi tak serupa... Itulah keunikan ciptaan Allah swt....



Cik Misya : Pernah jumpa orang yang sama nama.


8 comments :

PuanGojes said... Reply To This Comment

ah'ahla hampir sama ^^ sekali imbas memang sama kan ^^

ieka farhana said... Reply To This Comment

aah sangat sama , muka kak aimi ada mcm muka yatt pon ada .. adik beradik ke ? hahaha XD

Lelaki Ini said... Reply To This Comment

ngn Hanez Suraya lg iras kowt. hehe

dilaella Ella said... Reply To This Comment

aa'ah sama lah,seiras dengan hanez suraya :)

Nurul Farahizzati said... Reply To This Comment

ada iras dengan hanez suraya... eja tu, xde...

Mayang ABDUL RAZAK said... Reply To This Comment

aa sama le ngan hanez suraya ngan eja pun nak sama gak..

JaSSNaNi said... Reply To This Comment

memang muka aimi iras2 cam hanez.. tapi biasa la kan.. ada 7 pelanduk serupa kan.. comel sangat aimi..

Isabel Diaz said... Reply To This Comment

hampir sama (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...