Biadap! Buka puasa dengan Bak Kut Teh???

Astagfirullazim!! Mengucap panjang saya bila membaca entry dari sahabat blogger FizGraphic tentang kebiadapan sepasang lelaki dan wanita berbangsa Cina yang menghina kemuliaan Ramadhan! Memang biadap dan sangat kurang ajar!! 



Mereka telah muat naik gambar berdua sedang menikmati hidangan Bak Kut Teh (non-halal food - Ada daging khinzir) dan mengucapkan Selamat Berbuka Puasa. Siap letak tanda halal tanpa segan silu memaparkan wajah memasing! Serious shit!!! Haish tak memasal saya terkeluar kata-kata sebegini. Tapi memang padan pun sebab pasangan Cina ni langsung tak hormat sensitiviti penganut Islam. Apa tujuan nya dorang wat demikian tak tahulah. Masalah mental agaknya! Wajib ditangkap oleh pihak berkuasa untuk diambil tindakan sewajarnya kerana menghina agama lain.


Siap ada kelulusan Law lagi tuh!! OMG! Memang nak kena tindakan dorang ni. Tapi tak tahu pihak berkuasa Malaysia ni lain macam sikit. Part-part camni memang Malaysia slow. Dats why bangsa lain mudah je ambil kesempatan menghina kesucian agama Islam. Part yang kurang penting bukan main laju! Tolonglah Malaysia, do something sebelum ramai lagi manusia S*** camni wujud! Memalukan kaum Cina sahaja sedangkan tak semua macam tu. Saya sendiri ramai kawan Cina, sangat-sangat baik dengan saya dan menghormati agama kita. 

Dengar cerita dorang pernah rakam video lucah! MasyaAllah... Cerita selanjutnya boleh terjah ke SINI.



Cik Misya : Makin maju makin ramai sakit mental.


Comments

  1. repot je kat pihak berkuasa..dasar porn!

    ReplyDelete
  2. saya selaku org cina malu sangat dgn tindakan bodoh binatang 2 ekor ni

    ReplyDelete
  3. smlm ada kisahnya buletin TV3 - geram nengoknya

    ReplyDelete
  4. Pasangan blogger seks itu memang bodoh...kerana menghina agama kaum lain...mereka tak tau menyayangi negara kita yang harmoni..berbilang bangsa...zaman kini perkawinan diantara kaum lain juga dah makin banyak...jadi kaaau nak masak Bak Kut Teh...gunakan Ekor Lembu...Tulang Pinang Lembu...atau Kambing. Tak ada orang akan marah. Kita harus menghormati semua orang..kalau bulan puasa...kita jangan makan KFC di hadapan orang yang tengah berpuasa..faham2lah ya...kawan2.

    ReplyDelete
  5. Salam Aidilfitri kedapa kawan2 juga fellow Malaysian...harap blog tak masuk akal Alvin tidak merosakan perpaduan negara. Mereka berbuat demikian memang berfikiran cetek.

    Ramuan utama Bak Kut Teh asal rempah dan herba...kalaulah mengunajan ekor lembu atau tulang pinang lembu masak Bak Kut Teh kan lebih baik...sudah tau Kaki Pendek haram....janganlah gunakan kaki pendek...

    Bak = Semua jenis Daging
    Kut = Tulang
    Teh = Teh (Sama makna dengan Teh)

    Harap penjelasan saya dapat memberi persefahaman kepada semua kaum.

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Popular Posts