expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, July 23, 2013

Ramai wanita salah pilih bra/coli!!!

Salam semua. Semua wanita di dunia ini memerlukan sehelai pakaian dalam yang dinamakan bra atau coli, betul tak? Dengar macam agak segan kan? Tapi tiada apa yang perlu disegankan kerana bra sememangnya menjadi keperluan harian wanita. Adakah anda tidak memakai bra bila keluar rumah? Atau bila usia sudah 30 tahun, tak perlu lagi pakai bra? Of course tidak bukan? Apa yang anda sebagai wanita patut segan dan malu adalah apabila memakai bra yang salah sehingga menampakkan keaiban tertentu pada bahagian payudara anda! MasyaAllah... Tapi tak ramai wanita menyedari hal ini sehingga tanpa segan silu memakai bra yang salah sehingga menampakkan kurang cantiknya bahagian payudara anda. Pakai pakaian yang besar dan labuh sekalipun kadang-kadang 'perhiasan' anda kelihatan 'hodoh' tanpa anda perasan. Malu tau!!



Mahu jadi begini? Anda boleh invest beli beg dan kasut berjenama dan dengan bangganya berjalan ke Pavilion dengan lemak bergoyang sana-sini. TAPI orang sekeliling lebih peka dengan bentuk tubuh anda walaupun anda beli beg beratus ribu sekalipun. Kan best sambil bawa beg Prada/Gucci/Coach, badan anda pun kelihatan kemas dan elok di tempat asalnya!!=) 


Inilah hasil bra yang anda pakai setiap hari!! Bersepah-sepah lemak anda bukan? Sedangkan lemak tu sepatutnya diletakkan dalam acuan yang betul dan menjadikan payudara anda lebih menarik dan terletak betul pada tempatnya.


Tapi!! Ada satu penyelesaian bagi atasi masalah ini! Apakah ia? Jom tengok keajaiban tersebut!!
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Wow!!

Bonjolan hilang!!

Sungguh kemas dan cantik!


Mana satu impian anda? Memiliki payudara yang cantik untuk tatapan suami bukan? Atau anda redha dengan bentuk payudara anda yang menggeleber dan jatuh? Ubahlah ia sebelum terlambat!! 

Jom tengok kehebatan DX Bra!! Kenapa perlu memakai Dx Bra?

Sedarlah kenapa perlu memilih bra yang betul!!

Bukan besi bukan dawai! Tetapi bebenang teflon yang lembut dan dilentur 360 darjah! Mengelakkan kanser payudara terjadi!

Daya serapan air selama 1 saat sahaja! Anda akan rasa sangat selesa sepanjang hari walaupun cuaca panas atau melakukan aktiviti berat.

Sesiapa yang memakai Dx Bra, comfirm takkan pakai bra yang lain! Jimat!! Tahu tak bra Dx ni boleh dihantar alter jika longgar atau ketat? Cuba bagitahu saya brand apa bra nya boleh di alter? Jenama termahal pun tak mampu beri keistimewaan sebegini. Cukup-cukuplah anda membazirkan wang anda dan suami anda membeli bra berjenama atau tidak berjenama di luar sana yang akhirnya merosakkan payudara dan seluruh tubuh anda. 

Hebat kan Dx Bra? Itu baru bra. Belum long girdle, waist nipper dan sebagainya!! Klik SINI. Anda masih menunggu lagi untuk memiliki DX Bra? Atau anda mahu menunggu sehingga payudara anda jatuh mengheret lantai? Ubah segera sebelum payudara anda menghadapi masalah dan memalukan anda sebagai aset terpenting wanita!!!



Cik Misya : Sayangi diri sendiri baru sayangi orang lain.

2 comments :

Nadia Johari said... Reply To This Comment

err..memang sush nak cari bra yang sesuai..nad lagi payudara kecik..

Cik Misya (Aimi Syahirah) said... Reply To This Comment

@Nadia Johari Sebab tu kena pakai bra dx ni Nad. Ia akan menarik lemak2 dan lebihan2 kat lengan dan belakang badan masuk ke dalam cup, membantu membesarkan payudara yang kecil. Breast kecil sebab lemak2 breast tu semua lari tempat lain sbb salah pakai bra. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...