expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday, August 21, 2013

Contest duit raya Cik Misya tamat!! Siapakah pemenangnya?;)

Salam dan Selamat Pagi semua... Hoyehhhh! COntest dah tamat!! Ahaks... COntest apa? Siapa yang join tahu lah kan? Yang tak tahu boleh klik SINI. Alhamdulillah tepat jam 12.00 tengah malam tadi tamatlah sudah contest duit raya anjuran saya. Terima kasih buat para peserta yang sudi join. Really appreciate it! :)


Nak tahu siapakah pemenang duit raya saya??? Jeng-jeng-jeng..... Jom tengok siapa yang kena!!;)
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Oopss!! Belum ada pemenang lagi.. Ngee... Disebabkan semua peserta hebat-hebat belaka, saya memerlukan lebih masa untuk memilih pemenang. Kena belek betul-betul sebelum pemenang dipilih. InsyaAllah paling lewat seminggu saya akan umumkan pemenang ya! Don't worry, duit raya masih ada. Hehe... Tunggu.....;)



Cik Misya : Pening nak pilih yang terbaik antara yang terbaik.

5 comments :

Leods Presla said... Reply To This Comment

suspen hehe :) take ur time dear..

Addasyuhadadisini said... Reply To This Comment

tak sabar nak tengok siapa yang berjaya dapat duit raya dari Cik Misya

Delimasari said... Reply To This Comment

mmg x sabar nak tau - nak duit raya

munirah rahman said... Reply To This Comment

hehe.. wat saspen je... :)

Fizs Aiman M. Sani said... Reply To This Comment

Suspen ni suspen ni.. ngee...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...