Segmen JalanJalan Syawal

Salam. Dah nama pun Syawal kan, kena lah rajin berjalan-jalan beraya rumah orang, ye dok? huhu.. Jom join segmen ni! Kita beraya blog orang. Huhu..

Klik untuk join


Jangan lupa join contest duit raya saya di SINI!! Tarikh tutup 20 Ogos 2013. Makan ketupat sambil taip entry contest tau. Ahaks..;)


Cik Misya : Dah lama tak gi melancong.

Comments

  1. Singgah sini. Dari segmen yang sama =)

    http://hydrangeaslove.blogspot.com/2013/08/segmen-jalan-jalan-syawal.html

    ReplyDelete
  2. Datang beraya kat sini.. hehe :D
    Dari segmen yang sama..
    Jemput join GA Munirah ye

    http://munirah-serupasama.blogspot.com/2013/08/giveaway-topup-syawal-by-munirah-rahman.html

    ReplyDelete
  3. DATANG DARI GA SAMA
    http://cahayasirius.blogspot.com/2013/08/segmen-jalanjalan-syawal.html

    ReplyDelete
  4. dari segmen sma & follow awk jugak :)

    http://walkstatic.blogspot.com/2013/08/segmen-jalan-jalan-syawal.html

    ReplyDelete
  5. Salam perkenalan & selamat bersegmen.
    http://el-shoppe.blogspot.com/2013/08/segmen-jalanjalan-syawal.html
    http://nureenz.blogspot.com/2013/08/segmen-jalanjalan-syawal.html

    ReplyDelete
  6. Salam, Nad datang dari segmen yang sama :)
    http://storystorynadya.blogspot.com/2013/08/segmen-jalanjalan-syawal.html

    ReplyDelete
  7. dari segmen yg sama . do visit yaya yaa and click iklan nufnagg yaya ye :)

    http://sweetsouryaya.blogspot.com/2013/08/segmen-jalanjalan-syawal.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Popular Posts