Shortlisted : Siapakah pemenang terpilih duit raya Cik Misya?

Salam semua.. Waduh-waduh fenin bangat mahu pilih pemenang contest duit raya yang tamat 20 Ogos lalu. Sebab semua entry best-best! Macam-macam kisah duit raya saya baca. Yang sedih, kelakar, seram pun ada! Ahakss... Dalam ramai-ramai tu, saya dah senarai pendekkan beberapa orang peserta yang akan saya pilih 3 terbaik dari senarai tu. Calon-calon nya adalah....;)



Ahha... Siapakah 3 yang bertuah itu? Tak lama lagi akan diumumkan!;) Peserta yang lain jangan risau.. Masih ada peluang nak dapat duit raya Cik Misya melalui random.org! 3 orang pemenang juga akan dipilih. Ada rezeki tak ke mana. Ye dop? Berdebar-debar kan? Hehe.. Tunggu.........;)



Cik Misya : Nervous menanti hari bahagia.

Comments

  1. penuh debaran..jengjengjeng
    gdluck buat yumida n rakan2
    moga kita sama2 de rezeki nanti..insha Allah

    ReplyDelete
  2. wow.. x sangka tersenarai dalam shortlist.. heheh

    ReplyDelete
  3. moga rezeki duit raya berpihak kpd anak pcl..:) , n gud luck pd yg tercalon..

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Popular Posts