Koleksi lawak Ustaz Azhar Idrus yang akan diingati sampai bila-bila...

Salam.. Erm sape tak kenal dengan Ustaz Azhar Idrus rite? Ternampak satu komik koleksi lawak-lawak bersahaja semasa UAI menyampaikan kuliah yang akan diingat sampai bila-bila oleh sesiapa sahaja.. Almaklumlah ada pendengar yang terlebih excited nak tanya soalan yang pelik-pelik. So, jawapannya UAI pun pelik juga! Hehe.. Jom tengok dan jadikan iktibar sesama kita..:)



Kelakar kan? Apa yang UAI katakan memang benar dan ada logiknya. Walaupun nampak macam sindiran pedas tapi memang tepat. So, janganlah ditanya soalan-soalan pelik kat UAI! huhu..



Misya : Seimbangkan ilmu dunia dan akhirat.

Comments

Popular Posts