expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, May 15, 2014

Kenapa ramai memilih bisnes franchise?

Salam.. Erm ramai tertanya-tanya kenapa dalam banyak-banyak bisnes, francais menjadi pilihan Elken? Sebab franchising adalah bisnes paling mudah! Dan popular.... Anda hanya keluarkan modal, syarikat bagi anda lesen untuk buka bisnes. TAPI, nak untung besar, kena lah francis yang modalnya besar juga. 


Antara yang paling femes sekarang adalah francais McDonalds. Berebut-rebut orang nak buka McD. Almaklum orang Malaysia memang suka makan. Huhu.. Tahu modal dia berapa? Tak mahal, lebih kurang RM1juta-2 juta? Mampu kerrr?? Saya pun tak mampu! =( Punah harapan nak ada biz sendiri. Takpelah buka francais kecil-kecil.. Like self service dobby/ tuti fruti/ cool blog.. Modal RM30k-50k je... Aduii mana nak cari modal sebanyak tu? Takkan nak wat loan lagi??;( Itu pun belum tentu lepas babe..

Ada yang pilih nak buka franchise ni sebab glamour. Ada nama dan popular, senang dan cepat laku. Tapi hakikatnya ada juga francais yang tak berapa popular pun, modal nak ambil lesen dia pun bukan main tinggi! Lesen je pun! Belum benda-benda lain lagi yang anda kena modalkan.. Pastu pening kepala sebab nak balik modal pun kena tunggu beberapa tahun apetah lagi nak rasa untung bersih. Invest beli impian ratus ribu tapi untung belum tentu!


Serius if nak ada biz francais camni memang kita tak mampu, betul tak? Tapi saya ada impian untuk mempunyai perniagaan sendiri. Mahu tambah pendapatan. Kalau boleh modal yang rendah tapi boleh jana keuntungan yang besar. Dan yang paling penting bukan MLM atau Skim Cepat Kaya! Ada ke?

ADA! Bisnes franchise CBP PLUS. Sebahagian daripada Program Usahawan di bawah syarikat Elken. CBP- Career Builder Program. Anda nak meniaga tapi takde modal? Takde ilmu dan pengalaman? Tak tahu produk dan perkhidmatan apa nak diniagakan? TAPI anda nak tak miliki sebuah bisnes francais yang semuanya disediakan? Termasuk modal, mentor, latihan dan kursus, produk, kedai dan segala-galanya! CBP PLUS lah jawapannya. Nak tahu lebih lanjut? Boleh ke SINI. Merealisasikan impian anda untuk memiliki sebuah perniagaan sendiri. Murah, mudah dan mewah! Ohh yes!!


Free consultation : 016-9561764 (Misya)



Misya : Impian nak ada bisnes sendiri menjadi kenyataan.


No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...