expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, May 29, 2014

Uncang teh yang pelik dan unik!

Salam. Dah lama tak share benda-benda pelik. Hehe. Biasanya kalau nak bancuh teh, mesti guna uncang teh yang bese beli kat kedai tu kan? Ada macam-macam bentuk. 4 segi, bulat dan lain-lain yang bese kita lihat. Tapi rupa-rupanya ada macam-macam rupa dan bentuk uncang teh ni rupanya! Cuma di Malaysia ianya tak pernah dijumpai. Nak tengok apa lagi bentuk uncang teh yang pelik tu? Jom skroll!

Sekali imbas macam pasu bunga tapi rupanya adalah seuncang teh!

Ahha... Ku sangkakan seseorang sedang berendam dalam air panas tapi uncang teh rupanya! 

Kapal selam di dalam cawan!

Dinosour T-Rex pun boleh jadi uncang teh!

Lepas minum ni mesti rasa melayang-layang ke angkasa lepas. hehe...


Pewitt teh cinta yang romantik.;)



Itik berenang dalam cawan!

Music of my tea....;)

Sauh kapal pun leh jadi uncang teh!

Wah apa pula ni?

Huhu senang je nak buat teh lepas ni.



Misya : Teh O minuman panas terbaik.

3 comments :

Nurfaezah Abdullah said... Reply To This Comment

mmg unik! hehe. wish ada dijual kat sini huhu.

nor_farihan said... Reply To This Comment

wahhh ! unik..macam best je...nak cari lah hikhik

timm bill said... Reply To This Comment

omomo..tomei sgt..xsnggup nk minum teh tu..nk biaq ja terndam..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...