Uncang teh yang pelik dan unik!

Salam. Dah lama tak share benda-benda pelik. Hehe. Biasanya kalau nak bancuh teh, mesti guna uncang teh yang bese beli kat kedai tu kan? Ada macam-macam bentuk. 4 segi, bulat dan lain-lain yang bese kita lihat. Tapi rupa-rupanya ada macam-macam rupa dan bentuk uncang teh ni rupanya! Cuma di Malaysia ianya tak pernah dijumpai. Nak tengok apa lagi bentuk uncang teh yang pelik tu? Jom skroll!

Sekali imbas macam pasu bunga tapi rupanya adalah seuncang teh!

Ahha... Ku sangkakan seseorang sedang berendam dalam air panas tapi uncang teh rupanya! 

Kapal selam di dalam cawan!

Dinosour T-Rex pun boleh jadi uncang teh!

Lepas minum ni mesti rasa melayang-layang ke angkasa lepas. hehe...


Pewitt teh cinta yang romantik.;)



Itik berenang dalam cawan!

Music of my tea....;)

Sauh kapal pun leh jadi uncang teh!

Wah apa pula ni?

Huhu senang je nak buat teh lepas ni.



Misya : Teh O minuman panas terbaik.

Comments

  1. mmg unik! hehe. wish ada dijual kat sini huhu.

    ReplyDelete
  2. wahhh ! unik..macam best je...nak cari lah hikhik

    ReplyDelete
  3. omomo..tomei sgt..xsnggup nk minum teh tu..nk biaq ja terndam..

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Popular Posts