Wajah terbaru Ciko... Makin boyot!

Salam.. Huhu siapakah Ciko? Bukan Cico Harahap pelakon tu ya! Tapi kucing kesayangan my family.. Setiap minggu saya pulang ke rumah, makin hari makin gemuk si Ciko ni! Almaklumlah telah dikasikan. SO kerjanya makan tidur makan tidur saja di rumah. Perut pun dan memboyot! Haha..

Geram nak dukung, peluk-peluk dan cium-cium dia! Saya memang obses dengan kucing gemuk dan besar. Tengok harimau kat zoo pun rasa macam nak terkam mahu peluk kuat-kuat! Haha... 

Tu dia sudah posing depan kamera..


Disebabkan perutnya makin membesar, bila duduk pun nak kena bersandar! Huhu

Apa tengok-tengok? ;)


Asyik tidur saja bah.... Mana tak kembang badan tu...

Tengoklah perut dia besar! Geram tengok asyik kena gomol je. Haha...

Hope Ciko sentiasa sihat dan cergas. Badan dah besar camni pun still nak bergurau-gurau panjat sana-sini. Sekali dia langgar something, kuat bunyinya! Huhu.. Love u Ciko!



Misya : Suka kucing oren.

Comments

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Popular Posts