expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, July 1, 2014

Kington || Cecair Plasma 100 tahun yang menakjubkan!

Salam semua.. Maybe ramai di luar sana tercari-cari produk makanan tambahan yang sesuai untuk mengubati pelbagai penyakit. Tetapi harus diingat! Di luar sana memang banyak produk suplemen yang rata-rata tanpa segan silu mempromosikan produk mereka dengan harga yang murah tetapi info yang salah! Saya pernah terdengar 1 jenis produk tu boleh sembuhkan 50 jenis penyakit! Amboi... Kalau camtu tak perlu lah ada doktor lagi dalam dunia ni ya..;) Hehe.. So apa yang saya nak share merupakan salah satu suplemen yang saya sendiri amalkan setiap hari. Dipanggil Kington. Mengandungi lebih 80 jenis mineral yang diperlukan tubuh badan kita!







Kalau anda nak tahu, kenapa anda mudah diserang pelbagai penyakit adalah disebabkan sistem ketahanan badan anda yang lemah. Nak rawat penyakit bukan hanya penyakitnya sahaja tapi dari segi pertahanan terhadap penyakit tersebut. So, Kington berfungsi memulih sistem imun (ketahanan) badan anda supaya anda sentiasa sihat dan tidak mudah diserang penyakit.


 Daripada mana Kington terhasil?




Mempunyai pakar tersendiri yang bukan calang-calang orang! Beauty of Elken product, 1 pakar untuk 1 produk.. Sebab tu ianya sangat-sangat berkualiti tinggi dan berkesan.

Penghasilan Kington yang menakjubkan!



  • Membantu mengekalkan keseimbangan persekitaran dalaman badan: Plasma darah, Cecair amnion, Cecair Serebrospinal, Cecair Limfa, Jus Pankreas, Jus Gastrik, Jus Hempedu, Cecair Intestinal, Air Mani dan Air Liur
  • Pediatrik : Membantu penyerapan nutrien, menggalakkan pertumbuhan dan perkembangan yang optimum untuk kanak-kanak
  • Dermatologi  : Kandungan mineral yang seimbang membantu pembentukan kolagen yang optimum
  • Ginekologi  : Menyokong fungsi glandular yang optimum, kesihatan vaginal dan kitar haid yang normal dalam kesihatan untuk wanita
  • Penjagaan Pranatal : Menyokong perkembangan fetus yang optimum
  • Neurologi : Menyokong fungsi otak yang optimum dan perkembangan neuron dalam penjagaan sistem saraf
  • Penjagaan Sistem Pernafasan : Memulihkan fungsi pernafasan ke tahap normal (Sesuai untuk pesakit asma dan semput)
  • Penjagaan Sistem Endokrin : Membantu penghasilan hormon yang optimum dengan kehadiran mineral dan asid amino bio-ketersediaan
  • Penjagaan Sistem Gastro-Intestinal : Memulihkan pH usus dan fisiologi ke tahap normal; menyokong pertumbuhan bakteria baik dalam usus dan menggalakkan metabolisme asid amino
  • Penjagaan Pergigian : Membantu menguatkan gusi dan menggalakkan pH mulut yang optimum dan pembiakan bakteria mulut yang sihat


Berkesankah Kington ini? Jom lihat testimoni-testimoni pengguna Kington!






















Kington telah melalui pelbagai ujian klinikal yang terbukti sahih dan selamat digunapakai oleh semua golongan dari kanak-kanak hingga orang tua. Pengalaman saya sendiri pun, if saya mula rasa tanda-tanda nak demam, benda pertama saya ambil adalah Kington. Rasanya sedap ala-ala air garam tapi takdelah masin sangat. Telan 4 ampules dan tidur, InsyaAllah bangun dengan penuh rasa segar-bugar!=)



So, kalau anda ada masalah-masalah di atas, boleh try amalkan Kington.. Saya berkongsi ni mana tahu dapat membantu anda atau orang-orang yang anda kenali mengalami penyakit-penyakit tersebut. Nak tahu lebih details senang je.. PM / Wasapp ke 016-9561764! Kami sedia membantu.......=)

Testimoni Demam Denggi sembuh lepas amalkan Kington SINI dan SINI.


Misya : Tak bergantung pada panadol lagi.



No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...