expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Friday, August 8, 2014

Kad Raya dari blogger irrayyan.com dan duniazumal...

Salam.. Yeay dapat kad raya! Rasanya dah lama tak dapat kad raya. Almaklum sekarang canggih sume pakai sms/wasap je anta ucapan raya. Tapi rupanya bila terima kad raya ni dia akan rasa lebih bermakna. Cuma disebabkan masa membataskan tak sempat nak tulis dan pos kan kad raya.. Tapi tahun saya terima 2 kad raya daripada rakan blogger. Hasil join segmen dorang. Tq so much!^_^


Daripada irrayyan.com 



TQ so much atas kad ucapan Raya ni. Memang dah lama saya tak terima kad raya. So rasa special juga la. Ngeee... Selamat Hari Raya Aidilfitri juga buat mereka.. Maaf Zahir dan Batin..


Misya : Business card pun penting.

4 comments :

Farah Waheda Wahid said... Reply To This Comment

wah cantik, tahniah cik misya...

irrayyan said... Reply To This Comment

Thanks. Hehee pasni kena buat kad bisnes pulak..

Iola said... Reply To This Comment

selamat hari raya aimi :D

Ahmad Zu Mal Md Rayi said... Reply To This Comment

Selamat Hari Raya Aidilfitri... Maaf yer sebab kelewatan kad yg tak seberapa tu ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...