expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, August 28, 2014

Mak mertua hadiahkan topi!

Salam.. Hehe tajuk entry agak catchy sikit sebab memang catchy pun story nya.. Hari tu masa hantar adik ipar masuk kolej Matrikulasi, jenjalan kat sekitar kolej ada la booth-booth yang menjual macam-macam. Ada 1 booth tu jual topi! Belek punya belek, terus my mom in law suh amik 1. Dia belanja katanya. Almaklum cuaca masa tu sangat panas. So topi ni dapat bantu lindung kepala dari panas terik matahari. Alahai baiknya mak mertua saya ni.. TQ Mama!=)

Tomel tak? Ada reben gitu atas topi... Kena pulak dengan tudung saya tu kan? Heh.

My hubby pun dapat juga. Dah macam artis!


Misya : Hujan pakai payung.

3 comments :

Shark Kay said... Reply To This Comment

beruntung ada mak mertua camtu.
ini mesti menantu dia pandai amik hati nie.
hehe

Delimasari said... Reply To This Comment

sonok nye dpt hadiah tu Aimy

Sya Mimie said... Reply To This Comment

Spoting nya m.il. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...