Mak mertua hadiahkan topi!

Salam.. Hehe tajuk entry agak catchy sikit sebab memang catchy pun story nya.. Hari tu masa hantar adik ipar masuk kolej Matrikulasi, jenjalan kat sekitar kolej ada la booth-booth yang menjual macam-macam. Ada 1 booth tu jual topi! Belek punya belek, terus my mom in law suh amik 1. Dia belanja katanya. Almaklum cuaca masa tu sangat panas. So topi ni dapat bantu lindung kepala dari panas terik matahari. Alahai baiknya mak mertua saya ni.. TQ Mama!=)

Tomel tak? Ada reben gitu atas topi... Kena pulak dengan tudung saya tu kan? Heh.

My hubby pun dapat juga. Dah macam artis!


Misya : Hujan pakai payung.

Comments

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Popular Posts