expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Saturday, August 9, 2014

Unik! Gabungan lukisan dan pelbagai bahan yang menakjubkan!

Salam.. MasyaAllah kreatifnya! Dengan hanya bahan simple tapi boleh menghasilkan hasil seni yang unik dan menakjubkan. Ala-ala 3D yang real! Superb job.. Sharing by DJ Pollyfonika. Jom lihat hasil seni yang dikongsikan menggunakan bahan seperti penutup pen, telur, getah, popcorn & etc yang digabungkan dengan lukisan animasi yang mengagumkan..

Telur

Popcorn

Playar

Cotton Bud

Biskut

Salad

Pembalut gula-gula

Tali

Kacang

Potato Chips

Pin

Gunting

Mangga Lock

Klip Kertas

Getah

Wisel

Klip rambut

Penutup pen

Guli

Lebihan asah pensil

Kunci

Penyepit baju

Pembungkus gula-gula


Hebat dan sangat kreatif kan? Otak manusia ni kalau digunakan sepenuhnya pasti pelbagai lagi keajaiban dapat dilihat. Manusia sangat hebat dan mempunyai daya kreativiti yang tinggi. Kalau kita boleh gunakannya untuk perkara amazing sebegini pasti berbaloi untuk dikenang.:)



Misya : Kreatif dalam bisnes.

4 comments :

Saif HaQiem said... Reply To This Comment

kreatif...tak pernah terfikir pun nk buat mcm tu...

ct cheery said... Reply To This Comment

hahaha..kreatif..cantik

Fatimah Azzahrah said... Reply To This Comment

Yaa Allah cantiknya . Juga kreatif gila . :) Tak terfikirkan otak pun nak buat macam ini ya?

Sweethoneybelle said... Reply To This Comment

waaa memang kreatif ! nampak macam 3d pulak tu . .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...