expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, October 16, 2014

Diskaun dan rebate untuk peminjam PTPTN!

Salam.. Bajet 2015 baru sahaja dibentangkan. Antara yang menarik minat saya adalah tentang PTPTN. Wow ada diskaun dan rebate diberikan kepada para peminjam-peminjam PTPTN! Menarik ni...


REBAT 10 % PTPTN

Rebat 10% jika peminjam PTPTN buat bayaran balik pinjaman berterusan (bayaran bulanan) sehingga 31 Disember 2015.

DISKAUN 20 % PTPTN

Diskaun 20% diberi kepada peminjam yang mahu membayar sekaligus (bayaran penuh/lump sum) bermula hari ini sehingga Mac 2015.

Wow! Agak menarik ni. So buat anda yang masih belum setel hutang PTPTN tu mungkin rebate dan diskaun ni boleh membantu anda selesaikannya. Info lanjut klik SINI.

Misya : Nak bebas hutang.

4 comments :

Mar Mansor said... Reply To This Comment

loan ptptn tak abis2 lagi ni..nak bayar lump sum belum cukup pulak epf

Puteri Wanita said... Reply To This Comment

patutnya hentikan interest la ... (padahal tak pinjam ptptn pun) :p

salam perkenalan :)

mama 3farhanah said... Reply To This Comment

Saya pun tak abis-abis lagi bayar. Padahal tiap-tiap bulan bayar, tapi macam tak luak ja. Hehehe

Yumida Huda said... Reply To This Comment

dulu byr tiap2 bulan ptptn ni mcm rs x pernah habis. sekarang baru dpt tgk angka yg tinggal makin mengecil. alhamdulillah. bagus bajet 2015 ni. i sokong sgt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...