expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Friday, October 17, 2014

Pelik! Koleksi rumah dibina terbalik...

Salam.. Pernah terfikir tak dunia ini terbalik? Huhu.. Of course tak terfikir melainkan Hari Kiamat sudah tiba. Allah.. Tapi manusia ni kreatif sampai rumah pun dibina terbalik! Macam mana rupa dan keadaan rumah yang terbalik ni? Agak pelik tetapi unik dan menarik. Jom tengok!



Rumah ini kelihatan bukan sengaja diterbalikkan, Macam dilanda ribut hingga menterbalikkan rumah tersebut.

Ahha ini sangat unik.. Kelihatan seperti muzium/tempat menarik yang wajib dilawati kalau datang ke sini.



















Begini rupanya rumah yang terbalik. Macam mana suasana kat dalam rumah yang terbalik ni ya?

Wahhh macam mana nak tido ni??

Alamak ai, nak melepas pun payah! Huhu

Nampak macam lelaki tu yang terbalik. Huhu

Ahha ini rare! Rumah yang hampir-hampir nak terbalik! Dipanggil rumah senget. Hehehehe...


Misya : Otak terbalik.



1 comment :

Noor Atikah Ramli said... Reply To This Comment

banyak jugak rumah terbalik nie ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...