expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday, November 3, 2014

Gara-gara JDT kalah, MatYo dilelong RM2??

Salam. Alamak ai, kalau ye pun frust dan sedih kerana kalah, janganlah sampai begitu sekali penyerang JDT iaitu MatYo dijadikan bahan dalam laman sosial. Yang terbaru keluar wajah MatYo dalam laman Mudah.My yang dilelong sebanyak RM2.00! Setelah disiasat rupanya gambar edit sahaja. Huhu ini mesti kerja mereka-mereka yang nakal dan tak puas hati dengan kekalahan JDT kelmarin. Biasala tu kan.. Tapi kalau ye pun, kesian juga kat MatYo. Dia berusaha sehabis baik juga untuk kemenangan JDT tapi dah takde rezeki, nak buek camno? Huhu..




Misya : Nakal bertempat.

4 comments :

Sabrina SA said... Reply To This Comment

kesiannya mat yo T_T

Lelaki Ini said... Reply To This Comment

kesian dia...

Lyeen De Syifa said... Reply To This Comment

kesian mat yo..bukan salah dia pun...dah rezeki tak memihak..T_T

HASRUL HASSAN said... Reply To This Comment

Adehh .. hehehehe... kesian dia .. tak bersalah pun ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...