expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday, December 10, 2014

Siapa nak tiket free ke Tokyo??

Salam semua.. Yahooo tak sabarnya saya nak ke negara matahari terbit iaitu Jepun pada tahun 2015 depan!! Yang paling best pergi free je! Yeay honeymoon lagi dengan hubby.. ^_^ Nak tahu bagaimana saya boleh dapat percutian percuma ni? Anda pun boleh ikut kalau anda klik SINI. Pergi Tokyo tau bukan gi Langkawi! Haha. Sape nak bagi tiket free ke tempat camni rite? Oversea lagi tuh! VVIP trip hoccay..... 



Kami akan dihidangkan suasana musim bunga di Jepun! Ya Allah bestnya!!!^_^

Nak bergolek-golek atas bunga-bunga yang sangat cantik ni!

Musim bunga di Jepun sangat indah... Bunga sakura hanya berbunga seminggu dalam masa setahun! Terlepas sekali kena tunggu next year ok.






Perghh hebatnya teknologi Jepun!



Hari tu ke Korea dah tengok masjid di sana. Kali ni wajib singgah masjid di Jepun pula.

Shopping time!!
  

Apa tunggu lagi? Nak ikut saya gi Tokyo secara percuma cepat-cepat klik SINI. Anda lambat, orang lain rembat!!


Misya : Selalu imagine Malaysia jadi negara bermusim sejuk.

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...