expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Friday, January 16, 2015

LactoseC bebaskan usus anda dari najis!


Salam.. Siapa ada masalah berkaitan penghadaman a.k.a usus? Biasanya kan orang-orang yang alami masalah pada part tersebut akan merasai simptom-simptom berikut : 


》Masalah sembelit? 
》Mulut berbau?
》Perut buncit? 
》Masalah buang air besar tak menentu?
》Anda terlalu kurus/gemuk? 
》Kulit wajah dan badan rosak dan berjerawat? 



!!!Arghhh tension!!!!


Sesungguhnya masalah tu sebenarnya berpunca daripada usus anda yang kotor, berkerak dan berkeladak! Eeeeeyarrrkkkkk! Usia anda sekarang berapa tahun? Kalau anda berusia 20 tahun, bermaksud sudah 20 tahun usus anda berada dalam keadaan kotor a.k.a bernajis! Macam-macam makanan anda telan tapi pernah terfikir tak bahawa bukan semua makanan dicernakan dan ada yang tertinggal jadi sisa yang menjijikkan dalam usus? 


Anda adalah apa yang anda makan! Kalau anda makan nasi maka zat daripada nasi la anda dapat. Tapi kalau usus kotor, makan apa pun takkan jadi apa. Yang jadi adalah usus anda sedang mencernakan kotoran yang melekat pada dinding usus. Usus sihat, maka sihatlah badan anda..

Sesetengahnya boleh menyebabkan ketumbuhan dan akhirnya penyumbang kepada penyakit kanser kolon!

Fakta tentang bakteria baik dan bakteria jahat di dalam usus. 

MasyaAllah... Kat USA pun sangat teruk, apetah lagi kat Malaysia ni yang mewah dengan macam-macam makanan??

Yeahhh why??



Jadi macam mana nak bersihkan usus dari sisa-sisa yang menjijikkan tu? Takkan nak keluarkan usus yangpanjang berjela tu daripada badan? Haha. Don't worry! Ia tak memerlukan anda mengoyakkan perut anda untuk mencuci usus. Jom cuci usus anda dengan LactoseC!! Amalkan at least sekali seminggu untuk mendapat usus yg sihat dan bersih sepanjang masa. 

Inilah dia pencuci usus terbaik dari Elken! Rasanya sangat enak! Ada 2 perisa. Orange atau yogurt. Atau nak campurkan dua-dua pun boleh lagi sodap!

Mungkin ramai pelik macam mana Lactose ni berfungsi mencuci usus? Ata ni adalah step by step how lactose works towards your intestine which finally all toxins materials will be eliminate. 


Kenapa anda harus percaya dengan LactoseC neh? Baca kualiti penghasilannya di atas. Yang terbaik sahaja untuk anda.:)

So follow kaedah pengambilan di atas supaya usus anda bebas dari najis!

Orang Malaysia mesti akan tanya Price berapa? Kalau mahal taknak. Kalau sakit takpe?? Stop berfikiran negatif!

3 sachet = RM73.00
6 sachet = RM 133.00
10 sachet = RM212.00

Cepat-cepat beli sementara GST belum dikenakan! Kesian kat usus anda hari-hari makan tahi rupanya!=( Selamatkanlah usus anda sekarang!

Pakej beli 3 kotak 10 sachet free Vitamin C bernilai RM55.00!

HANYA RM636.00 SAHAJA!!!
 (Boleh bayaran cash/ credit card/ansuran AEON 12 bulan)


Apa tunggu lagi? Cepat-cepat pm/wasap saya di 016-9561764 untuk pembelian. 



Misya : Kulit cantik bermula dari usus yang bersih.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...