expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday, March 16, 2015

EPA DHA - Minyak ikan terbaik untuk otak dan kulit!

Salam. Ramai tanya saya apa rahsia saya dapat kulit yang bersih dan halus. Alhamdulillah kurniaan Tuhan wajib dijaga dengan baik. Selain amalkan kolagen Elmarino Blanc, saya juga amalkan minyak ikan. Now ada macam-macam brand minyak ikan dijual. TAPI yang terbaik saya jumpa tetap from Elken. Minyak ikan EPA DHA! Mula-mula saya amalkan takde apa-apa perubahan tapi saya displin konsisten sebulan amalkan, wow memang betul. Kulit saya makin anjal dan halus, dan kesihatan saya pun makin ok. =)


Sebelum.. Agak gelap dan nampak tak bermaya.

Selepas.. Nampak lebih cerah dan bermaya.

Apa ke benda EPA DHA ni? EPA DHA ialah ekstrak semula jadi lipid laut yang diperoleh daripada ikan laut dalam dari Lautan Artik dan Laut Norway. Ia menyediakan sumber pemakanan yang penting, iaitu Omega 3 (PUFA), Asid Eicosapentaenoic (EPA) dan Asid Docosahexaenoic (DHA).

EPA DHA merupakan suatu sumber asid lemak perlu yang bernilai untuk mengekalkan fungsi sel yang sihat. DHA ialah suatu komponen penting pada membran sel otak dan adalah penting untuk kesihatan otak. Wow, patutla saya rasa otak saya makin cerdas berfikir. Walau susah camne sekalipun sesuatu tugasan tu, saya dapat selesaikannya. =)



Pengambilan EPA dan DHA yang mencukupi dapat menangguhkan kemerosotan kognitif pada warga tua. Kajian membuktikan bahawa pengambilan DHA yang kerap boleh mengurangkan risiko demensia. Maksudnya elak cepat nyanyuk! So warga emas wajib amalkan ya..


SISTEM SARAF 
-untuk mempermudahkan komunikasi dalaman tubuh

-untuk bertindakbalas terhadap perubahan yang berlaku di luar dan di dalam tubuh
-untuk berinteraksi secara rapat dengan sistem endokrin bagi mempengaruhi sistem lain dan fungsi tubuh


-Masalah berkaitan 
-kemerosotan ingatan berperingkat
-kecacatan mental
-Alzheimer


Harga (sebelum GST) :
30 Softgels=RM 53.00
60 Softgels=RM 102.00
130 Softgels=RM 198.00


MURAH JE!

Setiap kapsul EPA DHA mengandungi 1000mg minyak ikan dengan 180mg EPA dan 120mg DHA. EPA DHA telah melalui proses penyulingan molekular untuk menghasilkan minyak ikan yang bergred tinggi yang lebih tulen tanpa kandungan logam berat, bahan pencemar, bahan asing dan toksin persekitaran.


Cadangan Pengambilan
Dewasa : 1-3 kapsul setiap hari selepas makan

NAK ORDER? APA TUNGGU LAGI, CONTACT JE CIK ADIK MANIS  KAT BAWAH NI. HEHEHE..



Misya : Product safety is my priority.

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...