Mana nak cari rak camni?

Salam awak-awak semua.. Tahu tak kat mana rak ini dijual? Atau tahu sesiapa yang menjualnya? Hari tu saya dah ternampak iklan rak ni kat facebook, entah camne lepas tu saya scroll semula dah tak jumpa! Sempat save gambar je. huhu. Tolong ya kalau anda jual atau tahu siapa yang jual roger-roger saya di 016-9561764. Teringin sangat nak beli sebab nampak kemas dan mudah digunakan. Memang suka benda-benda inovatif gini. Ngeh.


Misya : Suka barang disimpan dengan teratur.

Comments

  1. Mmg sesuai lah nk ltk apa2 kt dapur@ art equipment...cm nk bli juga je...:)

    ReplyDelete
  2. fae pun suka tgk brg tersusun kemas..

    ReplyDelete
  3. saya ada kawan yang jual rack ni.. pos ke mana sis? nanti saya tanye kan harga nye. boleh whatsapp saya 0145423257.

    ReplyDelete
  4. @Nurfaezah Abdullah kan fae? sedap mata memandang tgok brg tersusun rapi.

    ReplyDelete
  5. Comel je rak ni..sesuai tuk letak kat dapur..eheh

    ReplyDelete
  6. Dari segmen Blog walking Ieka Farhana edisi raya haji,. Sori lambat datang http://amaraz23.blogspot.my/

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Popular Posts