expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday, September 23, 2015

Mana nak cari rak camni?

Salam awak-awak semua.. Tahu tak kat mana rak ini dijual? Atau tahu sesiapa yang menjualnya? Hari tu saya dah ternampak iklan rak ni kat facebook, entah camne lepas tu saya scroll semula dah tak jumpa! Sempat save gambar je. huhu. Tolong ya kalau anda jual atau tahu siapa yang jual roger-roger saya di 016-9561764. Teringin sangat nak beli sebab nampak kemas dan mudah digunakan. Memang suka benda-benda inovatif gini. Ngeh.


Misya : Suka barang disimpan dengan teratur.

8 comments :

Ummul Azkee said... Reply To This Comment

Mmg sesuai lah nk ltk apa2 kt dapur@ art equipment...cm nk bli juga je...:)

Nurfaezah Abdullah said... Reply To This Comment

fae pun suka tgk brg tersusun kemas..

D'ketapang collection said... Reply To This Comment

saya ada kawan yang jual rack ni.. pos ke mana sis? nanti saya tanye kan harga nye. boleh whatsapp saya 0145423257.

Misya (Aimi Syahirah) said... Reply To This Comment

@Ummul Azkee hehe beli jgn tak beli..

Misya (Aimi Syahirah) said... Reply To This Comment

@Nurfaezah Abdullah kan fae? sedap mata memandang tgok brg tersusun rapi.

Misya (Aimi Syahirah) said... Reply To This Comment

@D'ketapang collection Hoyeahhh tq dear!! nnt i wasap..=)

Mimi Kyumi said... Reply To This Comment

Comel je rak ni..sesuai tuk letak kat dapur..eheh

Amar Razali said... Reply To This Comment

Dari segmen Blog walking Ieka Farhana edisi raya haji,. Sori lambat datang http://amaraz23.blogspot.my/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...